Gå til innhold

traktorlespe-aktig


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leste i tråden der enkelte beskrev "drømme jenta" og så en skrive ikke traktorlespe-aktig ... hvordan ser man ut da , tør jeg spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TraktorLESBER. Gjerne ei kraftig jente som tar kontroll, spytter, fører seg som en diger gubbe, og er i stand til å slå deg flat når som helst. Finnes ikke feminin i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig ikke hørt det uttrykket før?

Jeg ser for meg en lite attraktiv dame (i mine øyne), gjerne litt overvektig. Bruker ikke sminke, litt ustelt hår, litt mandige trekk i ansiktet. Bruker kjønnsnøytrale eller litt mandige klær.

Rett og slett en dame som har mange mandige sider ved seg, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuud så umodene dere er!

Umodne?

Det er jo et uttrykk som inneholder sine assosiasjoner, som folk må få forklare.

For meg er det også en mandig lesbe, som er kraftig bygd og med kort hår og maskuline klær og fakter og hele den regla. "Butch" lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trenger ikke være stygg eller uattraktiv! Men hun er gjerne svært "mandig" i fremtoning og væremåte. Konsekvent kjønnsnøytrale/mannfolkklær. Slips, skjorte. Flate sko, støvler. Høy som en mann, kraftig bygget. kort hår, usminket. Skjuler brystene. Rullings og lommebok i baklomma. Går som en mann, bredt ganglag og litt fremoverluta skuldre. Sitter som en mann, med beina godt fra hverandre og lener seg på knærne.

Jobber med tunge, møkkete, iskalde ting.

Dumdidu. *fordomsfull* :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktorlesbe og "trønderpi'" (trønderpike) er synonymer. De betegner en form for menneskelignende primat som genetisk sett kan få avkom med homo sapiens, men inget avkom er så langt offisielt registrert. Det som kjennetegner denne arten er kort hår, med unntak av nakkepartiet som prydes av en rottehale. Denne halen må ikke fuktes da det vil være fare for at fettet vil vaskes ut og dermed gjøre fallet unaturlig og de krøllete tuppene vil bli for rette til at dette settes pris på av andre trønderpi'er.

Alle trønderpi'er bruker munnhuletobakk, de har blitt observert i å putte tobakken inn i rothull, som har oppstått i rivalkamper hvor tannskjelett blir brukket, da dette vil øke tilførselen av nikotin i blodstrømmen.

Inhalerbar tobakk blir også benyttet, noe som vil prege fremkomstmiddel, reir og fingertupper. Ingen offisielt registrerte trønderpi'er er dokumentert å ha nyanseskilnad mellom fingernegler og fingertupper, begge er grågule av farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjell pell

Iris fra Robinson-eksp. så helt typisk ut som ei traktorlesbe, kraftig, kort hår, store tattoos, mandig. Men hun var det ikke.

Ellers ser man jo tydelig at f.eks. Anne Aasheim (red. Dagbladet) og den islandske statsministeren er lesbiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser for meg en dame med svært mandig fremtoning og trekk.

Ok da har jeg skjønt man skal være usminket kort hår og kraftig... men hva med kort hår tynn og sminkett? er f.eks agyness deyn litt traktor ?agyness

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da har jeg skjønt man skal være usminket kort hår og kraftig... men hva med kort hår tynn og sminkett? er f.eks agyness deyn litt traktor ?agyness

litt traktor hun også, Gråtass om ikke annet.

Men det lyser veeeeldig lesb synes jeg, om ikke akkurat direkte traktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i tråden der enkelte beskrev "drømme jenta" og så en skrive ikke traktorlespe-aktig ... hvordan ser man ut da , tør jeg spørre?

Da har de kreftsveis, er narkis, snuser og er medlem i Ottar-kvionnesaksbevegelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann29_*

Se Ut i Vår Hage, med Eia og Tufte Johansen. Der spiller de noen homofile historikere som har med seg none 'gravelesber' for å drive utgravninger. De er vel de nærmeste slektningene til traktorlesber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...