Gå til innhold

traktorlespe-aktig

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min forestilling på traktorlesber er at de er utiltrekkende butch jenter. For traktorlesbe er da ikke et fint ord?

Tiltrekkende traktorlesber heter bare butch. Eller noe sånn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok da har jeg skjønt man skal være usminket kort hår og kraftig... men hva med kort hår tynn og sminkett? er f.eks agyness deyn litt traktor ?agyness

Nope, hun er mer androgyn. Sexy, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste dette som umoderne, jeg :ler:

Jeg også! Jeg så ikke hva det egenltig sto før du kommenterte det. :legrine:

Jeg og, fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de kreftsveis, er narkis, snuser og er medlem i Ottar-kvionnesaksbevegelsen!

Dette ordet har jeg aldri sett før, og håper jeg slipper å se det igjen, iallefall i en sånn setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest nobilian
Traktorlesbe og "trønderpi'" (trønderpike) er synonymer. De betegner en form for menneskelignende primat som genetisk sett kan få avkom med homo sapiens, men inget avkom er så langt offisielt registrert. Det som kjennetegner denne arten er kort hår, med unntak av nakkepartiet som prydes av en rottehale. Denne halen må ikke fuktes da det vil være fare for at fettet vil vaskes ut og dermed gjøre fallet unaturlig og de krøllete tuppene vil bli for rette til at dette settes pris på av andre trønderpi'er.

Alle trønderpi'er bruker munnhuletobakk, de har blitt observert i å putte tobakken inn i rothull, som har oppstått i rivalkamper hvor tannskjelett blir brukket, da dette vil øke tilførselen av nikotin i blodstrømmen.

Inhalerbar tobakk blir også benyttet, noe som vil prege fremkomstmiddel, reir og fingertupper. Ingen offisielt registrerte trønderpi'er er dokumentert å ha nyanseskilnad mellom fingernegler og fingertupper, begge er grågule av farge.

Retard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En traktorlesbe er en lesbe som er maskulin, da gjerne med kort hår, lite eller ingen sminke, kanskje litt kraftig, men ikke nødvendigvis. Snuser, røyker, tatoveringer, maskulin klesstil, "tøff".

Er det bare jeg som reagerer på selve betegnelsen "traktorlesbe"? Synes det høres helt forferdelig ut, og ikke minst mobbende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En traktorlesbe er en lesbe som er maskulin, da gjerne med kort hår, lite eller ingen sminke, kanskje litt kraftig, men ikke nødvendigvis. Snuser, røyker, tatoveringer, maskulin klesstil, "tøff".

Er det bare jeg som reagerer på selve betegnelsen "traktorlesbe"? Synes det høres helt forferdelig ut, og ikke minst mobbende.

Nei, du er ikke alene. Jeg synes også det virker mobbende. Men vi lever jo i en tid der alt og alle skal latterliggjøres. Synes spesielt det er mange heterofile (og feminine) kvinner som hater maskuline lesber. Samtidig er de samme dumme, heterofile jentene de første til å klage og hyle når heterofile menn "mobber" homsene litte grann. Trist, dum, patetisk og kynisk verden vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taxidriver

kort hår kjennetegner ofte ekte traktorlesber.

Nå om dagen har de ofte blitt litt mer fyldigere og korpulente enn tidligere. Slitte jeans, lommebok-lenke, ring i nesen...

noen kan også være litt EMO i stilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...