Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 I over en ukes tid nå har jeg hatt noen merkelige "smerter"/bobblinger i venstre sider av overkroppen. Kan likne på luft men det merkelig er at det er samme plassen altså hele venstre side fra magen til rett under brystet. (mest rett under) For de som har vært gravide så føles det som om noen sparker meg rett nedforbi brystregionen. Føler ubehag/smerte innimellom. Merkelige greier dette ellers så er jeg frisk, normal mage.. ike bestemte tider heller
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 I over en ukes tid nå har jeg hatt noen merkelige "smerter"/bobblinger i venstre sider av overkroppen. Kan likne på luft men det merkelig er at det er samme plassen altså hele venstre side fra magen til rett under brystet. (mest rett under) For de som har vært gravide så føles det som om noen sparker meg rett nedforbi brystregionen. Føler ubehag/smerte innimellom. Merkelige greier dette ellers så er jeg frisk, normal mage.. ike bestemte tider heller Akkurat dette har jeg også kjent tidligere. Det var veldig skremmende synes jeg, men det kom og gikk i 1-2 uker, særlig om kvelden etter at jeg hadde lagt meg. Men etterpå har jeg ikke merket det igjen. Merkelige greier, aner ikke hva det er...(er flere år siden jeg kjente boblefølelsen, men husker den godt, veldig ubehagelig! og litt redd ble jeg, men ikke redd nok til å gå til legen)
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 jeg har det nesten hele dagen, ikke kun om kvelden. Ganske irreternede i grunnen. Plagsomt
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har det samme. Kjennes ut som det blir værre når jeg spiser. Får du det?
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Nei, jeg finner ikke neon sammenhenh med verken mat, søvn eller annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå