Gjest Apsten Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Er det noen her som er i skikkelig dårlig form (gjerne overvektige, som ikke trener/beveger seg noe særlig) som har tatt vaksinen, og som har fått noen spesielle bivirkninger? (tenker ikke på øm arm, kvalme og slikt) F.eks pustebesvær? Vondt i bryst/lunger? Min mor er i toppform, men fikk skikkelig tette lunger i et døgn etter vaksinen ble tatt. Jeg er i skitdårlig form, er lett overvektig og har i 1 uke nå slitt med smerter i bryst/lunger ved innpust, og når jeg har gått tur. Vurderer å ta den i morgen, er dette noe å tenke på eller? Vet jo at de med astma blir anbefalt å ta den + de med svekket immunforsvar kan ta den.. da bør det vel gå bra med litt dårlig lungekapasitet?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Du skal ikke ta den når du er forkjølet iverfall, så mulig lungebetennelse vil jeg tro er en enda større risiko?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå