Gå til innhold

hei på dere


julouse

Anbefalte innlegg

Heisann!

FOR et bra diskusjonsforum, det er akkurat som jeg har lett etter dette lenge uten å vite hva jeg egentlig har lett etter. Slankeklubben, GENIALT! :bolledeig: Håper jeg kan joine dere?

Jeg har trent og spist sunt lenge nå, og som mange av dere har jeg kommet inn i en greie hvor det har stoppet opp.(Mulig jeg spiser for lite, så er ekstremt irriterende!) Takk for tips om candida,det skal jeg sjekke ut.

Ellers har jeg kommet inn i gode rutiner hvor det har gått opp for meg hvor mye trening betyr. Den siste tiden har jeg begynt å variere en del og fått masse ny energi som jeg ALDRI har hatt før, fantastisk!! Noe som har ført til at jeg har begynt med nye hobbyer (som klatring,spanskkurs o.l). Men, jeg vil jo først og fremst bli med her for å gå ned i vekt og dele erfaringer!

- Jeg har begynt å spise mye mindre porsjoner og spiser meg aldri mett. Flink til mellommåltid.

- Lav karbo og mye proteiner.Unner meg mer godt i helgene.Alkohol blir det desverre en del av.

- Med treningen går jeg på spinning og styrketimer og har nå blitt mye mer glad i å jogge(noe som jeg aldri har vært). Men har bitt tennene sammen og nå kan jeg merke fremgangen som gjør det morsomt når jeg kan jogge lengere enn jeg tror. Corebar er noe som bør testes. BESTE TRENINGEN! Kondisjon og styrke i ett, dødtslitsomt men morsomt.

MÅL: Fra 68 til 60 kg. (Veier nå 66,7. -1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...