Gjest 0 interesse i bil Skrevet 14. desember 2009 #1 Del Skrevet 14. desember 2009 Heisan. Jobber som selger og har firmabil igjennom jobben. Selv om jeg skatter av det er jeg veldig fornøyd. Deilig å ha 0 kostnader i forbindelse med bil. Men snart går avtalen på bilen jeg har nå ut (A3 sportsback(?)) og jeg må velge en ny. Vi får kun lov å velge tyskproduserte biler (BMW, VW, MB eller Audi) Det er ønskelig at vi skal ha A4, men kan a3/a6 or også helt greit. Jeg driter personlig i hvordan bil jeg har, så lenge den virker. Og vil heller ha en rimlig bil en en som mer dyr med masse utstyr. Den jeg har i dag velgte jeg desverre ikke ut selv og skatter MASSE av, det eneste jeg er glad for med ekstra utstyret er at det er automatgir, men har kjørt bil med gir i 10 år før, så er ikke noe must... Noen tips? Har sett litt på Polo Cross, noen som har erfaring med denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 15. desember 2009 #2 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg vet ikke hvilken bruk det er på bilen, ei heller hvor dyr bil du kan kjøpe, men jeg personlig ville hatt en Mercedes B eller C. Har selv hatt en Mercedes B i en uke eller noe sånt, og det er en utrolig god bil for å være så liten. Ingen andre "småbiler" jeg har vært inne i og kjørt har vært i nærheten av komfort, lydnivå osv. Automaten vet jeg ikke, men erfaringsmessig så er Mercedes sine automater av de absolutt beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Del Skrevet 16. desember 2009 I prinsippet kan jeg lett ta en bil til 450' men jeg vil jo ha så billig bil som mulig. Kjører rundt på hele østlandet som selger, men trenger ingen stor bil. Er ikke kresen på konfort, eller kjøreegenskaper. Vil ha en billig, tyskprodusert bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Del Skrevet 16. desember 2009 Trenger du kassebil går du for Vw Caddy Tdi (IKKE sdi!) Hvis ikke, gå for A4. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå