Dina_ Skrevet 17. november 2003 #21 Del Skrevet 17. november 2003 En god elsker synes min nytelse og glede er like viktig som sin egen, gir meg kjærtegn og oppmerksomhet både før og etter selve akten. Han må kunne få meg til å slappe av, føle meg attraktiv og elsket. Han må kunne få meg til å spontant le fordi jeg er lykkelig og nyter øyeblikket. Om han ikke klarer å gi meg en vaginal orgasme skal han prøve å gi meg dem med hånda etterpå.. Ikke bare rulle av og sovne og la meg ligge der sprengkåt og ensom En god elsker prøver å finne på nye ting, men presser meg ikke til å prøve noe jeg ikke vil. Han forteller meg hva han liker og spør hva jeg liker. En god elsker gir respons på det som føles bra og hjelper oss begge til å lære den andre å kjenne på alle mulige måter. En god elsker kan godt stoppe midt i akten bare for å se meg dypt inn i øynene og gi meg et intenst kyss.. Jah. Det var egentlig en beskrivelse av min forlovede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. november 2003 #22 Del Skrevet 18. november 2003 Alvorlig talt.. og nå er jeg ikke flåsete.... : Trodde jeg var litt unik jeg... Forstår jeg tok feil!.... Alvorlig talt....og nå er jeg ikke flåsete.....Har problemer m å skjønne hva du mener.............Hvorfor den kommentaren under MITT innlegg??? Mener du at d er helt på trynet? Mener du at det altfor pretensiøst? Mener du at det var helt unødvendig? Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener jeg!!! Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 18. november 2003 #23 Del Skrevet 18. november 2003 :oops: ehe.... er bare det at jeg kjente meg litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. november 2003 #24 Del Skrevet 18. november 2003 :oops: ehe.... er bare det at jeg kjente meg litt igjen... Var det DET du mente????? men det kan jo godt hende at du er unik!!! Skisserte vel eg en ideal-mann på en måte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå