Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #41 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå tror jeg ikke dette nødvendigvis er mennesker som har en bestemt sosiokulturell bakgrunn, slike folk kan man finne både på østkant og vestkant, og også blant akademikere og andre med høy utdannelse, selv om det kanskje er sjeldnere i disse gruppene. Grunnen til at de opptrer slik er neppe at de har lært det hjemme eller at dette er måten man opptrer på i deres miljø, jeg tror det handler mer om personlig psykologi. Dette er mennesker som legger stor vekt på utseendet, men som dessverre ikke er helt der de gjerne skulle vært utseendemessig. Likevel vet vi at man kan oppnå en god del med tro og innbilning, med frekkhet og overdreven tro på seg selv. Så enten de er av hann- eller hunnkjønn har de nok hatt partnere som ligger et par hakk over dem, og slik sett fått bekreftet sitt overvurderte, men skjøre syn på egen attraktivitet. De som virkelig tilhører de mest attraktive trenger ikke bekymre seg for slike ting, og er også jevnt over mye mer avslappet i forhold til det. Og slike folk ser nok sjelden noe poeng i å skryte av eget utseende under en anonym profil på et nettforum. Jasså sier du det. Jeg er akadmiker. Med laud. Fikk ofte høre at jeg var skikkelig stygg som ung ung. Har ikke noe sympati med stygge av den grunn. Får ofte høre at jeg er vakker. Har hatt stygge partnere med NULL respekt for meg. Du prøver å virke så intelligent og klok, men for meg er det bare vissvass. Det ersånne selvsagte sannheter. Hadde ikke tatt i deg med ildtang. Jeg liker de som tør å ha upopulære tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #42 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå tror jeg ikke dette nødvendigvis er mennesker som har en bestemt sosiokulturell bakgrunn, slike folk kan man finne både på østkant og vestkant, og også blant akademikere og andre med høy utdannelse, selv om det kanskje er sjeldnere i disse gruppene. Grunnen til at de opptrer slik er neppe at de har lært det hjemme eller at dette er måten man opptrer på i deres miljø, jeg tror det handler mer om personlig psykologi. Dette er mennesker som legger stor vekt på utseendet, men som dessverre ikke er helt der de gjerne skulle vært utseendemessig. Likevel vet vi at man kan oppnå en god del med tro og innbilning, med frekkhet og overdreven tro på seg selv. Så enten de er av hann- eller hunnkjønn har de nok hatt partnere som ligger et par hakk over dem, og slik sett fått bekreftet sitt overvurderte, men skjøre syn på egen attraktivitet. De som virkelig tilhører de mest attraktive trenger ikke bekymre seg for slike ting, og er også jevnt over mye mer avslappet i forhold til det. Og slike folk ser nok sjelden noe poeng i å skryte av eget utseende under en anonym profil på et nettforum. Jasså sier du det. Jeg er akadmiker. Med laud. Fikk ofte høre at jeg var skikkelig stygg som ung ung. Har ikke noe sympati med stygge av den grunn. Får ofte høre at jeg er vakker. Har hatt stygge partnere med NULL respekt for meg. Du prøver å virke så intelligent og klok, men for meg er det bare vissvass. Det ersånne selvsagte sannheter. Hadde ikke tatt i deg med ildtang. Jeg liker de som tør å ha upopulære tanker. Oi, så du har laud du altså. Så flott da. Det er jo tydelig at tankene mine er upopulære, tydelig at jeg har tråkket på noen ømme tær. Det er for øvrig svært mange kvinner som får høre at de er vakre, så det skal du ikke legge så altfor stor vekt på. Hvis du med det mener å ha bevist at du befinner deg blant de aller mest attraktive. Selvsagt kan stygge mennesker ha et stygt indre og oppføre seg råttent. Det jeg sier er jo nettopp at de som oppfører seg som TS sjelden tilhører de aller peneste. De må riktignok være pene nok til at de kan få til å se seg selv som niere (med en god porsjon godvilje), så de er nok gjerne over middels, men ikke mye. Her snakker vi om seksere, kanskje noen syvere. Som prøver å innbille seg at de er niere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #43 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå tror jeg ikke dette nødvendigvis er mennesker som har en bestemt sosiokulturell bakgrunn, slike folk kan man finne både på østkant og vestkant, og også blant akademikere og andre med høy utdannelse, selv om det kanskje er sjeldnere i disse gruppene. Grunnen til at de opptrer slik er neppe at de har lært det hjemme eller at dette er måten man opptrer på i deres miljø, jeg tror det handler mer om personlig psykologi. Dette er mennesker som legger stor vekt på utseendet, men som dessverre ikke er helt der de gjerne skulle vært utseendemessig. Likevel vet vi at man kan oppnå en god del med tro og innbilning, med frekkhet og overdreven tro på seg selv. Så enten de er av hann- eller hunnkjønn har de nok hatt partnere som ligger et par hakk over dem, og slik sett fått bekreftet sitt overvurderte, men skjøre syn på egen attraktivitet. De som virkelig tilhører de mest attraktive trenger ikke bekymre seg for slike ting, og er også jevnt over mye mer avslappet i forhold til det. Og slike folk ser nok sjelden noe poeng i å skryte av eget utseende under en anonym profil på et nettforum. Enig i mye av det du skriver. Men dette kan også dreie seg om personer som har et godt utseende, men har lavt selvbilde på andre områder. Utseendet brukes for å kompensere for en mindreverdighetsfølelse. Tanker som "Jøss, hva innbiller den dama seg, hun er jo styggere enn meg," indikerer jo et behov for å heve seg over andre, jfr. mindreverdighetsfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #44 Del Skrevet 16. desember 2009 Oi, så du har laud du altså. Så flott da. Det er jo tydelig at tankene mine er upopulære, tydelig at jeg har tråkket på noen ømme tær. Det er for øvrig svært mange kvinner som får høre at de er vakre, så det skal du ikke legge så altfor stor vekt på. Hvis du med det mener å ha bevist at du befinner deg blant de aller mest attraktive. Selvsagt kan stygge mennesker ha et stygt indre og oppføre seg råttent. Det jeg sier er jo nettopp at de som oppfører seg som TS sjelden tilhører de aller peneste. De må riktignok være pene nok til at de kan få til å se seg selv som niere (med en god porsjon godvilje), så de er nok gjerne over middels, men ikke mye. Her snakker vi om seksere, kanskje noen syvere. Som prøver å innbille seg at de er niere. Jeg finner det i grunnen mer interessant å vurdere mennesker etter andre ting enn utseende. Du, derimot, er fullstendig hekta på dette. Hva kommer det av? De damene du beskriver, som tror de er så innmari mye penere enn det de er (eller du mener de er), lar seg neppe påvirke av det du skriver. Derimot vil jeg anta at du kan dra ned selvbildet til mange som har helt ok utseende, men selv tviler på at de har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #45 Del Skrevet 16. desember 2009 Oi, så du har laud du altså. Så flott da. Det er jo tydelig at tankene mine er upopulære, tydelig at jeg har tråkket på noen ømme tær. Det er for øvrig svært mange kvinner som får høre at de er vakre, så det skal du ikke legge så altfor stor vekt på. Hvis du med det mener å ha bevist at du befinner deg blant de aller mest attraktive. Selvsagt kan stygge mennesker ha et stygt indre og oppføre seg råttent. Det jeg sier er jo nettopp at de som oppfører seg som TS sjelden tilhører de aller peneste. De må riktignok være pene nok til at de kan få til å se seg selv som niere (med en god porsjon godvilje), så de er nok gjerne over middels, men ikke mye. Her snakker vi om seksere, kanskje noen syvere. Som prøver å innbille seg at de er niere. Jeg finner det i grunnen mer interessant å vurdere mennesker etter andre ting enn utseende. Du, derimot, er fullstendig hekta på dette. Hva kommer det av? De damene du beskriver, som tror de er så innmari mye penere enn det de er (eller du mener de er), lar seg neppe påvirke av det du skriver. Derimot vil jeg anta at du kan dra ned selvbildet til mange som har helt ok utseende, men selv tviler på at de har det. Grunnen til at jeg har tatt opp fenomenet urealistisk kresne damer i et par tråder er at det er et såpass utbredt fenomen at det nok faktisk bidrar litt til singelstatistikken. De fleste kvinner har et realistisk syn på egen attraktivitet og greier derfor også å finne partnere, men en liten gruppe har tatt skade av det overtak de hadde i tenårene og begynnelsen av tjueårene og tror at de for evig og alltid kan plukke menn på hyllene over seg. Når disse er ute på byen kaster de knapt et blikk i retning gutter på eget nivå og drar som regel hjem med en gutt som ligger et par hakk over dem. Resten av uken går med til å jamre over at han ikke ringer og forbanne menn som "bare et ute etter én ting". Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt dårlig samvittighet for å ligge med slike jenter. De føler seg altfor gode for gutta på eget nivå, men jeg kan ikke se at de har noen objektiv grunn til å føle det slik. Bare en litt vel utviklet kresenhet og oppblåst selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #46 Del Skrevet 16. desember 2009 Når disse er ute på byen kaster de knapt et blikk i retning gutter på eget nivå og drar som regel hjem med en gutt som ligger et par hakk over dem. Resten av uken går med til å jamre over at han ikke ringer og forbanne menn som "bare et ute etter én ting". Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt dårlig samvittighet for å ligge med slike jenter. De føler seg altfor gode for gutta på eget nivå, men jeg kan ikke se at de har noen objektiv grunn til å føle det slik. Bare en litt vel utviklet kresenhet og oppblåst selvbilde. Men dette betyr jo at du rangerer utseendet ditt over de jentene du blir med hjem. Hva får deg til å tenke at du er flere hakk over dem på skalaen din? Og hvordan i HULESTE får du til å bli kåt når du er sammen med en dame, som du i utgangspunktet bare har forakt til overs for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #47 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå tror jeg ikke dette nødvendigvis er mennesker som har en bestemt sosiokulturell bakgrunn, slike folk kan man finne både på østkant og vestkant, og også blant akademikere og andre med høy utdannelse, selv om det kanskje er sjeldnere i disse gruppene. Grunnen til at de opptrer slik er neppe at de har lært det hjemme eller at dette er måten man opptrer på i deres miljø, jeg tror det handler mer om personlig psykologi. Dette er mennesker som legger stor vekt på utseendet, men som dessverre ikke er helt der de gjerne skulle vært utseendemessig. Likevel vet vi at man kan oppnå en god del med tro og innbilning, med frekkhet og overdreven tro på seg selv. Så enten de er av hann- eller hunnkjønn har de nok hatt partnere som ligger et par hakk over dem, og slik sett fått bekreftet sitt overvurderte, men skjøre syn på egen attraktivitet. De som virkelig tilhører de mest attraktive trenger ikke bekymre seg for slike ting, og er også jevnt over mye mer avslappet i forhold til det. Og slike folk ser nok sjelden noe poeng i å skryte av eget utseende under en anonym profil på et nettforum. Enig i mye av det du skriver. Men dette kan også dreie seg om personer som har et godt utseende, men har lavt selvbilde på andre områder. Utseendet brukes for å kompensere for en mindreverdighetsfølelse. Tanker som "Jøss, hva innbiller den dama seg, hun er jo styggere enn meg," indikerer jo et behov for å heve seg over andre, jfr. mindreverdighetsfølelse. Ja, jeg sier jo ikke at det aldri kan forekomme med virkelig pene, men det tilhører unntakene. I hvert fall slik jeg har observert fenomenet. Jeg tror dette i de fleste tilfeller er gutter eller jenter som har plassert seg selv høyere på attraktivitetsskalaen enn et representativt utvalg av det annet kjønn ville gjøre. Ofte vesentlig høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #48 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Når disse er ute på byen kaster de knapt et blikk i retning gutter på eget nivå og drar som regel hjem med en gutt som ligger et par hakk over dem. Resten av uken går med til å jamre over at han ikke ringer og forbanne menn som "bare et ute etter én ting". Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt dårlig samvittighet for å ligge med slike jenter. De føler seg altfor gode for gutta på eget nivå, men jeg kan ikke se at de har noen objektiv grunn til å føle det slik. Bare en litt vel utviklet kresenhet og oppblåst selvbilde. Men dette betyr jo at du rangerer utseendet ditt over de jentene du blir med hjem. Hva får deg til å tenke at du er flere hakk over dem på skalaen din? Og hvordan i HULESTE får du til å bli kåt når du er sammen med en dame, som du i utgangspunktet bare har forakt til overs for? Det er feil å si at jeg bare har forakt til over for dem. Det er ingen som er ufeilbarlige, og dette er riktignok et litt usympatisk trekk, men vi har alle usympatiske trekk, så hvis jeg skulle holde meg unna alle kvinner som har et eller annet usympatisk trekk måtte jeg bli eremitt. Men selv som eremitt måtte jeg jo holde ut med meg selv, som har nok av usympatiske trekk, så dette nytter det ikke å rømme fra. :gjeiper: Mitt poeng er jo ikke at disse jentene er søppel, mitt poeng er at de lider av overdreven kresenhet og derfor bidrar uheldig til singelstatistikken. Endret 16. desember 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #49 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er feil å si at jeg bare har forakt til over for dem. Det er ingen som er ufeilbarlige, og dette er riktignok et litt usympatisk trekk, men vi har alle usympatiske trekk, så hvis jeg skulle holde meg unna alle kvinner som har et eller annet usympatisk trekk måtte jeg bli eremitt. Men selv som eremitt måtte jeg jo holde ut med meg selv, som har nok av usympatiske trekk, så dette nytter det ikke å rømme fra. :gjeiper: Mitt poeng er jo ikke at disse jentene er søppel, mitt poeng er at de lider av overdreven kresenhet og derfor bidrar uheldig til singelstatistikken. Jeg synes det er et usympatisk trekk å sympatipule noen. Ved å gjøre dette, er du jo selv med på å opprettholder ditt eget syn på hvordan ting fungerer. Du fremstiller disse damene som søppel og får det til å høres ut som om de aller fleste damer som ikke befinner seg på 9 eller 10 på DIN skala, kun går etter menn som ligger over dem utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #50 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er feil å si at jeg bare har forakt til over for dem. Det er ingen som er ufeilbarlige, og dette er riktignok et litt usympatisk trekk, men vi har alle usympatiske trekk, så hvis jeg skulle holde meg unna alle kvinner som har et eller annet usympatisk trekk måtte jeg bli eremitt. Men selv som eremitt måtte jeg jo holde ut med meg selv, som har nok av usympatiske trekk, så dette nytter det ikke å rømme fra. :gjeiper: Mitt poeng er jo ikke at disse jentene er søppel, mitt poeng er at de lider av overdreven kresenhet og derfor bidrar uheldig til singelstatistikken. Hvorfor blir du ikke sammen med en av jentene du blir med hjem? Er du for kresen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #51 Del Skrevet 16. desember 2009 Pluss at det nesten er en PLIKT for damer å legge an på menn de synes er utseendemessig lite attraktive. Hvorfor skal damer gjøre det? For at menn som er lite attraktive skal få et urealistisk selvbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #52 Del Skrevet 16. desember 2009 Grunnen til at jeg har tatt opp fenomenet urealistisk kresne damer i et par tråder er at det er et såpass utbredt fenomen at det nok faktisk bidrar litt til singelstatistikken. De fleste kvinner har et realistisk syn på egen attraktivitet og greier derfor også å finne partnere, men en liten gruppe har tatt skade av det overtak de hadde i tenårene og begynnelsen av tjueårene og tror at de for evig og alltid kan plukke menn på hyllene over seg. Når disse er ute på byen kaster de knapt et blikk i retning gutter på eget nivå og drar som regel hjem med en gutt som ligger et par hakk over dem. Resten av uken går med til å jamre over at han ikke ringer og forbanne menn som "bare et ute etter én ting". Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt dårlig samvittighet for å ligge med slike jenter. De føler seg altfor gode for gutta på eget nivå, men jeg kan ikke se at de har noen objektiv grunn til å føle det slik. Bare en litt vel utviklet kresenhet og oppblåst selvbilde. Så det det er snakk om her er å eliminere faren fra en viss liten men tydligvis avansert terrorist gruppe av kvinner som har som mål å irritere vettet av litt over middels gutta med dårlig selvtilitt? Du må jo være enig i at det er et ganske idiotisk filleproblem?! Det jeg derimot har lagt merke til er en helt annen trend: Kjekke gutter eller mannfolk generelt med såkalt høyere status er alltid de som har endt opp med å ta hyggelig kontakt videre. De mindre kjekke gutta, og jo mindre kjekke de er , jo mer arrogante og stille etterpå er de (gutter som er helt klart en del hakk under meg, men som jeg har kanskje følt en connection med). Vet ikke helt om de leker hard to get eller hva de gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #53 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor blir du ikke sammen med en av jentene du blir med hjem? Er du for kresen? De ligger under ham på skalaen. Det er bare damer som må finne menn som ligger under på skalaen. Menn kan gjerne ha damer som ligger over dem. Og da er de ikke kresne, men realistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #54 Del Skrevet 16. desember 2009 Pluss at det nesten er en PLIKT for damer å legge an på menn de synes er utseendemessig lite attraktive. Hvorfor skal damer gjøre det? For at menn som er lite attraktive skal få et urealistisk selvbilde? I de aller fleste forhold er dama penere enn mannen. Så menn har allerede et urealistisk bilde av sitt eget utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #55 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er feil å si at jeg bare har forakt til over for dem. Det er ingen som er ufeilbarlige, og dette er riktignok et litt usympatisk trekk, men vi har alle usympatiske trekk, så hvis jeg skulle holde meg unna alle kvinner som har et eller annet usympatisk trekk måtte jeg bli eremitt. Men selv som eremitt måtte jeg jo holde ut med meg selv, som har nok av usympatiske trekk, så dette nytter det ikke å rømme fra. :gjeiper: Mitt poeng er jo ikke at disse jentene er søppel, mitt poeng er at de lider av overdreven kresenhet og derfor bidrar uheldig til singelstatistikken. Jeg synes det er et usympatisk trekk å sympatipule noen. Ved å gjøre dette, er du jo selv med på å opprettholder ditt eget syn på hvordan ting fungerer. Du fremstiller disse damene som søppel og får det til å høres ut som om de aller fleste damer som ikke befinner seg på 9 eller 10 på DIN skala, kun går etter menn som ligger over dem utseendemessig. Mulig jeg kunne formulert meg klarere: Disse jentene er ikke søppel. De har et par usympatiske trekk, de som de fleste av oss, og et av disse er prinsessesyndromet, oppfatningen at de selv er for gode for gutter på eget nivå. Jeg ligger da ikke med jenter av medfølelse, det er ikke synd på disse jentene, de har bare skapt seg et problem. Og selvsagt er de seksuelt tiltrekkende. Men som jeg har sagt et par ganger før: at du som mann har lyst på en jente er ikke det samme som at du er forelsket eller har lyst til å dele resten av livet med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #56 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg ligger da ikke med jenter av medfølelse, det er ikke synd på disse jentene, de har bare skapt seg et problem. Og selvsagt er de seksuelt tiltrekkende. Men som jeg har sagt et par ganger før: at du som mann har lyst på en jente er ikke det samme som at du er forelsket eller har lyst til å dele resten av livet med henne. Men ærlig talt. Skulle jeg ha ordnet meg et ligg ute på byen, hadde jeg i alle fall ikke gått for en jeg ikke likte utseendet på. Da hadde jeg jo gitt mannen et urealistisk selvbilde og han hadde fortsatt å legge an på damer over hans nivå. Dermed hadde han fått avslag på avslag og opprettet fenomen som han kan kalle prinsessesyndromet. :smil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #57 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hvorfor blir du ikke sammen med en av jentene du blir med hjem? Er du for kresen? Som mann kan man tenne seksuelt på mange flere enn de man kan se for seg å dele resten av livet med. Jo tidligere du som jente forstår dette jo bedre. På byen er det kvinnen som har bukten og begge endene, for menn er mye ivrigere på sex for sexens skyld. Derfor venner kvinner seg til å kunne plukke menn fra øverste hylle når de er på byen, og enkelte har problemer med å innse at dette ikke sier noe om hvem de har sjans på som kjærester. Endret 16. desember 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #58 Del Skrevet 16. desember 2009 I de aller fleste forhold er dama penere enn mannen. Så menn har allerede et urealistisk bilde av sitt eget utseende. Dette er jeg enig i. Synd det er umulig for menn å innse dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. desember 2009 #59 Del Skrevet 16. desember 2009 Som mann kan man tenne seksuelt på mange flere enn man kan se for seg å dele resten av livet med. Jo tidligere du som jente forstår dette jo bedre. På byen er det kvinnen som har bukten og begge endene, for menn er mye ivrigere på sex for sexens skyld. Derfor venner kvinner seg til å kunne plukke menn fra øverste hylle når de er på byen, og enkelte har problemer med å innse at dette ikke sier noe om hvem de har sjans på som kjærester. Dersom du spør damer om de er ute etter å finne en kjæreste på byen, tror jeg du vil bli overrasket over hvor mange som sier nei. Arenaene for å treffe livsledsager er jobben og felles venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 16. desember 2009 #60 Del Skrevet 16. desember 2009 Mulig jeg kunne formulert meg klarere: Disse jentene er ikke søppel. De har et par usympatiske trekk, de som de fleste av oss, og et av disse er prinsessesyndromet, oppfatningen at de selv er for gode for gutter på eget nivå. Jeg ligger da ikke med jenter av medfølelse, det er ikke synd på disse jentene, de har bare skapt seg et problem. Og selvsagt er de seksuelt tiltrekkende. Men som jeg har sagt et par ganger før: at du som mann har lyst på en jente er ikke det samme som at du er forelsket eller har lyst til å dele resten av livet med henne. Du lider av prinsesyndromet. Du inbiller deg at en hver jente du klarer å få med deg hjem ikke er bra nok til å være i et forhold med deg. Damene du ikke får med deg hjem, men som du ønsker et forhold til vil heller ha menn på sitt eget nivå. Dersom du ikke klarer å få med deg en dame hjem, klarer du i hvertfall ikke å få henne som kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå