Gjest Eurodice Skrevet 14. desember 2009 #21 Del Skrevet 14. desember 2009 TS her. Det er jeg klar over søta, eller leste du kanskje ikke at jeg er høyt utdannet? Jeg blir sjekket opp av mange damer, svært attraktive også, det som plager meg er at så mange fryktelig lite attraktive kvinner tror de har sjanse på å få meg til sengs. Jaja, man har sitt å stri med. Det virker ikke som du vanker i dannede kretser i hvert fall, når stygge damer henger etter deg som igler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 14. desember 2009 #22 Del Skrevet 14. desember 2009 Men stakar. Blir smarte, vellykkede, kjekke, fantastiske, herlige deg forsøkt sjekket opp av normale dødelige? Slik kan man ikke ha det! Neste gang får du, idet du kommer inn døra et sted, ha med deg en undersått som kan rope ut og fortelle alle at du bare er interessert i folk som er like smart, vellykket, pen, fantastisk og herlig som deg, ikke sant? bra sagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #23 Del Skrevet 14. desember 2009 TS her. Det er jeg klar over søta, eller leste du kanskje ikke at jeg er høyt utdannet? Jeg blir sjekket opp av mange damer, svært attraktive også, det som plager meg er at så mange fryktelig lite attraktive kvinner tror de har sjanse på å få meg til sengs. Grunnen til at de tror de har sjangse på deg er kansje fordi du er i samme liga som de. Med andre ord, du er sannsynligvis ikke så kjekkas som du tror du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest normal norsk gutt Skrevet 15. desember 2009 #24 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Min teori er at dersom du har draget på "stygge" damer så har du også draget på pene damer. Da jeg var yngre så ble jeg ofte fryktelig sjenert (alltid tolket som arrogant av andre) overfor jentene jeg var interressert i, mens cocky-attituden satt løst blant jentene jeg ikke brydde meg særlig om. Det var alltid de sistnevnte som prøvde seg. Konklusjonen min da var at jeg bare hadde sjans på de mindre attraktive. Det var selvfølgelig feil. Å legge av seg sjenansen var ikke bare lett, men det gikk over og idag drar jeg stort sett hjem fra byen med jentene jeg liker. Som 99,9% av alle menneskene på kloden (ja det gjelder 99.9% av jentene og), så har jeg et helt normalt utseende og med litt ok personlighet så trenger du heller ikke noe mer for å få snøret i bånn med ålreite jenter. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. desember 2009 #25 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeez, du høres ut som min eks. Og tro meg...you ain't all that. For å snu på flisa, det er utrolig hva arrogante og narsissistiske mannfolk tror om seg selv. Kanskje de pene damene plukker opp på arrogansen din og stikker av, mens de "stygge" damene ser dette som en fin mulighet til å få et greit hakk i stolpen sin og så le av "den dusten som trodde han var så deilig" etterpå. Ydmykhet er en fin bil. Fra wiki Overt narsissisme 1)Har en grandios oppfatning av egen betydning 2)Er opptatt med fantasier om ubegrenset suksess, makt, briljering, skjønnhet eller ideell kjærlighet (megalomania) 3)Tror de er "spesielle" og kan bare bli forstått av, eller bør assosieres med, mennesker (eller institusjoner) som også er spesielle eller av høy status. 4)Krever betydelig beundring 5(Har en følelse av rettigheter (entitlement) 6(Er mellomenneskelige utnyttende 7(Mangler empati 8)Er ofte misunnelig på andre eller tror andre er misunnelige på han eller henne 9)Viser arrogant, overlegen adferd eller holdninger Endret 15. desember 2009 av Emmanuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 15. desember 2009 #26 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeez, du høres ut som min eks. Og tro meg...you ain't all that. For å snu på flisa, det er utrolig hva arrogante og narsissistiske mannfolk tror om seg selv. Kanskje de pene damene plukker opp på arrogansen din og stikker av, mens de "stygge" damene ser dette som en fin mulighet til å få et greit hakk i stolpen sin og så le av "den dusten som trodde han var så deilig" etterpå. Ydmykhet er en fin bil. Fra wiki Overt narsissisme 1)Har en grandios oppfatning av egen betydning 2)Er opptatt med fantasier om ubegrenset suksess, makt, briljering, skjønnhet eller ideell kjærlighet (megalomania) 3)Tror de er "spesielle" og kan bare bli forstått av, eller bør assosieres med, mennesker (eller institusjoner) som også er spesielle eller av høy status. 4)Krever betydelig beundring 5(Har en følelse av rettigheter (entitlement) 6(Er mellomenneskelige utnyttende 7(Mangler empati 8)Er ofte misunnelig på andre eller tror andre er misunnelige på han eller henne 9)Viser arrogant, overlegen adferd eller holdninger Enten har du tatt ts på kornet, eller så er så er dette er trolletråd. Hvis dette er en ekte tråd synes jeg ts bør ha med seg et par kamerater til enhver tid som sørger for å føyse unna de mindre atraktive damene før de besudler hans nærvær med sin eksistens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 15. desember 2009 #27 Del Skrevet 15. desember 2009 Skjønner ikke at noen skal bli irritert av å bli sjekket opp, selvom det nå skulle være noen fra en lavere divisjon. Uansett er det jo et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukk Skrevet 15. desember 2009 #28 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Jeg føler jeg har til tider samme problemet selv. Innbilske menn som tror de er guds gave til kvinnen basert på kropp, klær, høy iq og utdannelse kommer slentrende med et dvaskt smil om munnen..Hvor er de ydmyke hyggelige mennene med sosial intellegens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #29 Del Skrevet 15. desember 2009 de "stygge" damene ser dette som en fin mulighet til å få et greit hakk i stolpen sin og så le av "den dusten som trodde han var så deilig" etterpå. Eh, jeg vil jo ikke akkurat kalle dette en seier for de "stygge" damene. Hvis du lar en sånn type slippe til i buksa di vil jeg egentlig påstå du har tapt, uansett hvordan du vinkler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. desember 2009 #30 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes det er verre når noen med lav sosial intelligens legger an på meg, enn når noen jeg synes er utseendemessig attrakiv legger an på meg. Var ute med tre venninner i helgen. Vi diskuterte mennene i lokalet og det var svært få av dem ingen av oss fire syntes var helt ok utseendemessig. Måten vi ble lagt an på, derimot, dro ned inntrykkene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #31 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Men jeg blir virkelig overrasket hver gang den kjekkeste (ala filmstjerner)i lokalet tar kontakt med meg!! Tror aldri mine egne øyne. Noen ganger går vi arm i arm hjem også.... Endret 18. desember 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #32 Del Skrevet 15. desember 2009 Igjen en fantastisk idiot diskusjon om hvem/hva som har verdi i verden og alle som er enige eller uenige i utgangspunktet for diskusjonen. Hvorfor sitter folk å diskuterer slike filleting, hva med klimaproblematikk eller andre viktige saker? Til TS og andre som føler dette er et problem, hva har dere tenkt å gjøre for å bli kvitt problemet? Eventuellt kan dere trykke t-skjorter med IQ, utdannelse og deres preferanser? Blir isåfall muligens lettere å tiltrekke likesinnede. Til alle andre som klager på TS, hvis dere ikke vil ha en slik fyr, hvorfor bry seg om denne diskusjonen anyhow? La de bare kjøre sitt eget løp, no harm done. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 15. desember 2009 #33 Del Skrevet 15. desember 2009 Tviler ikke på at TS har høy utdannelse og et godt utseende. Derimot bærer innlegget hans preg av at han mangler det viktigste for en manns attraktivitet, nemlig personlighet. Hadde TS hatt "high skills" på disse områdene ville han lett kunne ha dratt jenter som er både et og to hakk over han selv de fleste steder. Når jeg snakker om personlige egenskaper mener jeg de egenskaper som jenter finner tiltrekkende hos en mann. Humor, forstå spillet, sosiale antenner, autensitet mellom hva du sier og hva du utstråler, positiv dominans, forstå kvinners behov, lekenhet, forstå hvordan man bør oppføre seg for å få en jente til å føle trygget sammen med deg, selvtillit, handlekraft, godhet, hvilke verdier man utstråler, kunne tilpasse seg uten å miste integritet osv osv. Mange menn evner desverre ikke å se eller forstå hva kvinner vil ha eller tiltrekkes av. Derfor blir mange stående igjen som spørsmålstegn når de som TS mislykkes med kvinner selv om de oppfatter seg selv som attraktive på grunnlag av utseende, utdannelse eller penger. Når realiteten er at de mangler det aller mest vesentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #34 Del Skrevet 15. desember 2009 Mange menn evner desverre ikke å se eller forstå hva kvinner vil ha eller tiltrekkes av. Derfor blir mange stående igjen som spørsmålstegn når de som TS mislykkes med kvinner selv om de oppfatter seg selv som attraktive på grunnlag av utseende, utdannelse eller penger. Når realiteten er at de mangler det aller mest vesentlige. Man klarer seg med kun penger, attraktivitet, makt og utdannelse, innenfor et viss marked av kvinner. Jeg har ingen konkret formening om hvor stor andel denne gruppen kvinner utgjør rent statistisk sett, men de finnes helt garantert. Jeg aner heller ikke hva det fremtidige utfallet blir av en relasjon.. Men, det kommer jo helt ann på hva Ts søker etter og hva kvinnen søker etter. Folk har forskjellige verdier og ønsker. Jeg vil ikke si at det er noe galt i det så lenge de selvsagt ikke sårer noen (Men alle sårer jo noen som regel, en eller annen gang iløpet av livet?) Dette er altså skrevet basert på at jeg tar utgangspunkt i at TS er oppriktig. Men sannsynligheten for at det er skrevet av en hvilken som helst fyr som lenge har gått og irritert seg over en skjev makt fordeling på sjekkemarkedet er absolutt til stede. Isåfall burde TS ta dine råd til etteretning og lært seg spillet Det ER en viss gnissning mellom mann og kvinne i våre dager p.g.a alt fokuset mot likestilling, og mange menn irriterer seg over at kvinner ønsker i pose og sekk.. Slike frustrasjoner synes jeg er sannsynlig blir utrykket i en post som TS sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #35 Del Skrevet 15. desember 2009 Igjen en fantastisk idiot diskusjon om hvem/hva som har verdi i verden og alle som er enige eller uenige i utgangspunktet for diskusjonen. Hvorfor sitter folk å diskuterer slike filleting, hva med klimaproblematikk eller andre viktige saker? Til TS og andre som føler dette er et problem, hva har dere tenkt å gjøre for å bli kvitt problemet? Eventuellt kan dere trykke t-skjorter med IQ, utdannelse og deres preferanser? Blir isåfall muligens lettere å tiltrekke likesinnede. Til alle andre som klager på TS, hvis dere ikke vil ha en slik fyr, hvorfor bry seg om denne diskusjonen anyhow? La de bare kjøre sitt eget løp, no harm done. JEG faller ikke for en som sjekker meg opp ved å prate politikk. Men det finnes jo de også. Gørrkjedelig. Litt sånn som hos ts tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #36 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Du høres ut som en av dem som totalt mangler EQ, og har ikke evne til å forstå andre mennesker. Forresten, HVA er en stygg dame? Det er ikke slik at de damene du synes er stygge blir tatt for å være stygge av alle andre. Selv oppfatter jeg menn som er hovne og tror de er noe- som uspiselige og ekstremt uattraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #37 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Fy fan, du må jo bare være sinnsykt deilig som har en sånn selvtilitt.Legg ut et bilde her da, så vi kan bedømme om du er så lekker som du påstår at du er. Da vil jo vi som er støgge kjenne deg igjen når vi er på byen også. Du slipper å bli sjekket opp av oss og vi slipper å bli avvist av deg Vinn-vinn situasjon.Legg ut bilde da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #38 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg er det mange vil si er ganske attraktiv, og er på vei til å avslutte en svært høy utdannelse. Min IQ er 134, og jeg har en god klesstil. Likevel blir jeg sjekket opp av stygge damer i fleng. Det er helt latterlig hva mange svært lite attraktive kvinner (og menn) tror om seg selv. Det at du smører et par-tre kilo sminke i fjeset gjør deg ikke attraktiv. Den enen gangen du ble pult av en C-kjendis i fylla gjør deg heller ikke attraktiv. Vær så snill, å se dere i speilet før dere kommer slentrende til meg med et dvaskt smil om munnen. Dere vil bli avvist. Kontant. Det finnes både gutter og jenter som har samme innstilling som TS, og min erfaring tilsier at dette nesten uten unntak er personer som befinner seg litt ned på attraktivitetsskalaen, men som gjerne vil være blant de aller mest attraktive. I motsetning til de som faktisk befinner seg helt i toppsjiktet, er disse opptatt av å sole seg i attraktive partnere for på den måten å bevise både for seg selv og andre at de faktisk tilhører de aller peneste. Derfor oppfatter de det som en trussel når gutter eller jenter under eller kanskje til og med på deres eget nivå prøver seg. Endret 16. desember 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #39 Del Skrevet 16. desember 2009 Det finnes både gutter og jenter som har denne innstillingen, og min erfaring tilsier at dette nesten uten unntak er personer som befinner seg litt ned på attraktivitetsskalaen, men som gjerne vil være blant de aller mest attraktive. I motsetning til de som faktisk befinner seg helt i toppsjiktet, er disse opptatt av å sole seg i attraktive partnere for på den måten å bevise både for seg selv og andre at de faktisk tilhører de aller peneste. Derfor oppfatter de det som en trussel når gutter eller jenter under eller kanskje til og med på deres eget nivå prøver seg. Ikke nødvendigvis. Jeg tror både mennesker i toppskjiktet og mindre pene kan ha denne instillingen, alt ettersom hvilket miljø de er i, hvilken oppdragelse og hvilke verdier de er tilært. Dette er tross alt denne sammfunnsgruppens verdier og det som gir deres innvortes sammfunnskultur mening. Det er ingen logisk eller rasjonell grunn til at deres verdier skal være mindre verdt, bare fordi en majoritet skal utrope seg som moralske voktere og leke politisk korrekte. Selv om jeg har også forståelse for at mange automatisk kan anse både de med slike instillinger og ikke minst de som involverer seg heftig i hele skala-diskusjonen for litt fjortiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 16. desember 2009 #40 Del Skrevet 16. desember 2009 Det finnes både gutter og jenter som har samme innstilling som TS, og min erfaring tilsier at dette nesten uten unntak er personer som befinner seg litt ned på attraktivitetsskalaen, men som gjerne vil være blant de aller mest attraktive. I motsetning til de som faktisk befinner seg helt i toppsjiktet, er disse opptatt av å sole seg i attraktive partnere for på den måten å bevise både for seg selv og andre at de faktisk tilhører de aller peneste. Derfor oppfatter de det som en trussel når gutter eller jenter under eller kanskje til og med på deres eget nivå prøver seg. Ikke nødvendigvis. Jeg tror både mennesker i toppskjiktet og mindre pene kan ha denne instillingen, alt ettersom hvilket miljø de er i, hvilken oppdragelse og hvilke verdier de er tilært. Dette er tross alt denne sammfunnsgruppens verdier og det som gir deres innvortes sammfunnskultur mening. Det er ingen logisk eller rasjonell grunn til at deres verdier skal være mindre verdt, bare fordi en majoritet skal utrope seg som moralske voktere og leke politisk korrekte. Selv om jeg har også forståelse for at mange automatisk kan anse både de med slike instillinger og ikke minst de som involverer seg heftig i hele skala-diskusjonen for litt fjortiss. Nå tror jeg ikke dette nødvendigvis er mennesker som har en bestemt sosiokulturell bakgrunn, slike folk kan man finne både på østkant og vestkant, og også blant akademikere og andre med høy utdannelse, selv om det kanskje er sjeldnere i disse gruppene. Grunnen til at de opptrer slik er neppe at de har lært det hjemme eller at dette er måten man opptrer på i deres miljø, jeg tror det handler mer om personlig psykologi. Dette er mennesker som legger stor vekt på utseendet, men som dessverre ikke er helt der de gjerne skulle vært utseendemessig. Likevel vet vi at man kan oppnå en god del med tro og innbilning, med frekkhet og overdreven tro på seg selv. Så enten de er av hann- eller hunnkjønn har de nok hatt partnere som ligger et par hakk over dem, og slik sett fått bekreftet sitt overvurderte, men skjøre syn på egen attraktivitet. De som virkelig tilhører de mest attraktive trenger ikke bekymre seg for slike ting, og er også jevnt over mye mer avslappet i forhold til det. Og slike folk ser nok sjelden noe poeng i å skryte av eget utseende under en anonym profil på et nettforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå