Gå til innhold

Sykt mange føflekker

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ukjent_*
Skrevet

Kjæresten min har skikkelig mange føflekker. bekymret. Han har ingen i ansiktet og nesten ingen på beina og magen, men flest på ryggen og armene. Jeg er en smule bekymret.

De fleste føflekkene er små og ubetydlige mens andre er litt større. Noen står såvidt utover og andre vokser det litt hår av, men det er ikke så mye at det ser direkte stygt og trollaktig ut. Det jeg er bekymret over er at det er så mange at jeg ikke klarer å holde styr på de. Han selv klarer jo ikke å studere alle han har selv på ryggen. Har alltid fått høre at det er viktig å holde styr på føflekkene sine slik at en kan oppdage forandring i form og farge og få avdekket en eventuell føflekkreft få tidlig som mulig. Men hva når jeg ikke klarer å holde styr på de?

Jeg har sagt at jeg er litt bekymret, men han selv bryr seg ikke så mye om føflekkene. "Legen vet om det" svarer han bare. Og ja, det er godt at legen er klar over det, men likevel. Har sagt at han bør be legen ta en titt på de neste gang han er der, bare for sikkerhetsskyld. For et par uker siden dro han til legen pga en annen grunn, men spurte han om han kunne se litt på føflekkene? neida..

Skjønner bare ikke.. Hadde jeg hatt så mange føfleller hadde jeg nok vært litt bekymret og fjernet en god del. Jeg har vel ingen rett til å bestemme over hans kropp

Videoannonse
Annonse
Gjest NewMonkey
Skrevet

Det er noen som bare er mer prikkete enn andre... Hvis du ser noen som er ujevne som om de flyter utover liksom, så burde han dra til legen.

Hvis ikke så er det ikke noe å være redd for :)

Skrevet

Han liker vel ikke at du blander deg. Han har sagt til deg at legen vet om det, da har det blitt sjekket, og er nok under kontroll.

Skrevet

Ta bilder ca hver 3 måned. Da er det mye lettere å se endring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...