Gjest nervøs 25 Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Om du hadde hatt ubeskyttet samleie med en du ikke kjente: en mann på ca. 25 født og oppvokst i en liten "storby" i Norge - hadde du vært redd du var hivsmittet? Har selvfølgelig tatt en test, men mens man venter på svaret dør man jo av nervøsitet. Og ja, jeg har lært.
Mortici@ Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Det er jo ubehagelig om man fokuserer veldig på angsten for hiv som ligger i oss alle, men nå har du lært, og sjansen er svært, svært liten for at du er smittet av hiv.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Nei. HPV, klamydia, herpes, hepatitt, og ikke for å forglemme risikoen for å ende opp med et barn med totalt uklent far hadde derimot skremt vannet av meg.
The Kitten Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville ikke vært redd. Det hjelper ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå