Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Mannen er mere impotent nå enn potent. Han er lettere overvektig og røyker. Begge deler vil han gjøre noe med (mest sannsynlig blir han røykefri før han blir slank), men vi sliter litt nå. Han har vurdert Viagra, men p.g.a. røyking og overvekt er jeg litt skeptisk. Noen derute som har gode eller dårlige erfraringer med Viagra?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 ... kan legge til at han nærmer seg 50.
Gjest wahaj Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 X'en min tok viagra én gang, kun for å prøve. Han ble veldig dårlig, glod varm, han så prikkete, svimmel, helt rød i ansiktet, med andre ord han prøvde det aldri igjen. Pikken var det ikke noe med iallefall, den stod, og han fikk den opp så lett som bare det, selv med vondter. Er jo ikke sikkert alle reagerer på den måten heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå