Gjest Daniel Skrevet 14. desember 2009 #1 Skrevet 14. desember 2009 Kanskje dama mi er nymfoman..? Ho får aldri nok av kuk. Stiller opp hver dag jeg...tre runder og mer hver dag. Noen dager så gidder jeg bare en eller to runder...men da blir ho bare sur. What to do..??
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Kjøp ein dildo/vibrator til ho.
Gjest Gjest_baardsen_* Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Kanskje dama mi er nymfoman..? Ho får aldri nok av kuk. Stiller opp hver dag jeg...tre runder og mer hver dag. Noen dager så gidder jeg bare en eller to runder...men da blir ho bare sur. What to do..?? Gift deg med henne.
Frua Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Det kan være noe sånt som at hun er usikker på seg selv men føler seg veldig ovenpå når det gjelder sex. Kanskje tror hun at hun er drømmedama som aldri får nok? Jeg tror det er lurt om du prøver å få til opplevelser,samtaler eller aktiviteter som gjør at dere har det gøy sammen men uten sex.
Gjest Oddemann Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Si at det har vært en stressende dag på jobb og at du har litt vondt i hodet. Det beste for deg hadde vært om dere i kveld bare kunne ligge tett, holde rundt hverandre og si kjærlige ord til hverandre.
Shabana Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Gift deg med henne. Good one! Det ser ihvertfall ut til å virke for de fleste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå