Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hei Det har vært mye om disse spikermattene i det siste som skal være så bra og gjøre at man slapper av og får mer energi. Men vil de billigere utgavene også være gode og ikke virke mot sin hensikt slik at man burde ha originalen? (Originalen koster 800kr)
Lykkelitenen Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 jeg har prøvd orginalen og stakk meg til blods (da presset jeg tommelen mot mens jeg trakk den til meg, ikke et sjekktrekk...), på de billigversjonene jeg har sett på har ikke piggene vært i nærhet av like spisse, så takker meg til orginalen! Vil jo at den faktisk skal ta godt i
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har selv hatt rygg og nakkeproblemer i mange år, med spente muskler, muskelknuter og u name it.. Kjøpte meg en billig versjon av matta da jeg som student ikke har rådt til den dyre til 800. For meg virker den veldig godt! Har ikke så tigt og spent rygg mer, ikke så mange knuter, og jeg kan endelig snu hodet begge veier uten å få "støt" følelsen i nakke og hals. Jeg er veldig fornøyd
Gjest ella stella Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 jeg kjøpte en ganske billig på www.shantimatten.no . den ser helt lik ut som alle andre dyre varianter, og jeg er kjempefornøyd! Hei Det har vært mye om disse spikermattene i det siste som skal være så bra og gjøre at man slapper av og får mer energi. Men vil de billigere utgavene også være gode og ikke virke mot sin hensikt slik at man burde ha originalen? (Originalen koster 800kr)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå