Gå til innhold

Dere Oslobeboere, lek litt guide nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er Lillestrøm i forhold til Østmarkseteren og hvordan kommer man seg fra den ene til den andre når man ikke kjører?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

That's a hard one!

Østmarksseteren ligger ved Ulsrudvann, såvidt jeg husker. Det er like ovenfor Tveita/Oppsal, så da må du jaffal ned til rundkjøringen, hvorpå du påtreffer noen buss-stopp. Ta den bussen som går til sentrum - tviler på at det går direktebuss til Little Stream.

Fra sentrum tar du toget - det er kjappest.

Evt. KAN du gå gjennom skogen - det er i tilfelle langt :ler:

dorian - zhe oslo-guide

Skrevet

Øh?

Rundkjøring?

Busstopp?

Hvor mye koster dette i drosje, sånn sirkus?

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke jeg hadde begitt meg veldig ut på den turen kollektivt. Dorian har helt rett med Ulsrudvannet etc. Jeg har prøvd å søke litt på www.telefonkatalogen.no og www.trafikanten.no men jeg finner ikke hvilket nummer Østmarksetra ligger, men det ligger i Østmarkveien i hvert fall. Ring dem og spør hva de anbefaler, jeg tror det er det greieste.

Uansett tror jeg du må om Oslo sentrum, og da tar du tog fra Lillestrøm til Oslo S. Det finner du på Trafikanten ved å skrive inn fra og til hvor du skal, og ikke minst når du skal reise.

Skrevet

Thx. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta toget til Bryn stasjon. Derfra kan du gå til Brynseng T bane st. Ta banen til Oppsal el. Ulsrud og gå derifra. Det går ingen buss helt opp til setra. Tar ca 15-20 min å gå dit.

Tar du banen til Oppsal går du av banen. Gå Østmarkveien (ikke tilbake, men videre sørover) KOmmer da til en rundkjøring, (Gamle rugås vei)kryss veien og gå inn Sarabråtveien. (bratt oppover) Følg den oppver og du kommer rett på Østmarksetra.

Skrevet

Burde vel nevnt at jeg skal i brylupp. :roll:

Ser ikke for meg den lange traskingen mellom vielsen og mottagelsen. ;)

Skrevet

Da har nok brudeparet tenkt på alle de spørsmålene de sikkert får... spør dem du, om hvordan de har tenkt seg dette. Det kan jo også tenkes at det er andre enn deg som skal dit, og da kan dere ta følge fra kirken, og da bør ikke taxi bli så dyrt. Kanskje det er noen som kjører også.

Skal jeg gjette en taxipris fra Lillestrøm - hvis det er der kirken er - så burde du regne noen hundrelapper, men ring taxisentralen - de kan helt sikkert svare deg.

Skrevet

Jepp, det ordner seg nok.

Men man vet jo aldri, så jeg tenkte jeg kunne få noen svar fra lure mennesker her også.

Skrevet

Fra Lillestrøm og til Østmarkssetra eller omvendt må du regne med rundt fire hundre (natterstid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...