Gjest anonym gjest Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Hallo! Krise! Hvis jeg tok en p-pille fire-fem timer før samleie, virker den da?
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Du må ta dem hver dag, vet du. Ikke bare før samleie.. Men hvis du har tatt dem jevnlig en stund, så funker det. Har du aldri tatt dem før, men tok en nå, og jeg håper du har tenkt å fortsette, så tror jeg ikke den funka så godt. P-piller trenger jo tid på å fungere
Gjest anonym gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 jeg har prøvd å google det. og noen steder står det at p-pillen funker med en gang, andre steder står det noe annet.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Om du begynner første dagen du har mensen virker den fra den dagen. Om ikkje, så tar det 7 dager (og ei pille hver dag selvfølgelig) før det er trygt. Det står nok i pakningsvedlegget til p-pillene også
~Ironic~Tiger~ Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Litt på sidelinjen dette kanskje.. men man bør jo ta pillen på samme tidspunkt hver dag, om man ikke er så flink på å treffe rett tidspunkt, men tar pillen daglig.. har den redusert effekt?
Gjest wahaj Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Litt på sidelinjen dette kanskje.. men man bør jo ta pillen på samme tidspunkt hver dag, om man ikke er så flink på å treffe rett tidspunkt, men tar pillen daglig.. har den redusert effekt? Ikke så lenge du tar det innen 12 timer, men helst rundt samme tidspunkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå