Gjest Storrøyker Skrevet 13. desember 2009 #1 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har tenkt til å slutte fram mot nyttår nå, så jeg har titta litt rundt og kom over en ganske morsom webside som heter røykeslutt. Registrerte meg der og laget egen røykedagbok. Det er sånn at man skriver inn hvor mange røyk man har tatt hver gang man skriver i røykedagboka, så får man graf som viser forbruket! Så unyttig, men likevel stilig! Sjekk profilen min røykeslutt. Bli med dere andre som skal trappe ned frem mot nyttår da, så kan vi kommentere i røykedagbøkene til hverandre og oppmuntre hverandre når vi er røyksjuke :D Erfaringa mi, fra de gangene jeg har prøvd å slutte, er at folk blir drit lei av å høre hvor fornøyd man er med at de går framover. Denne gangen skal jeg la all gleden (og sorgen) komme ut i denne boka, så slipper folk som ikke er i samme situasjon å høre på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå