Gjest brutal_mann Skrevet 30. desember 2009 #21 Skrevet 30. desember 2009 Har snust litt på Øst-Europa. Det er fordeler og bakdeler. Som kvinne ville jeg vært veldig skeptisk. Som mann vil jeg si at en må ha baller for å temme disse feminine vilstyringene av noen kattepuser Kvinnene er feminine, rå og har, som alle fra Øst-Europa, et gedigent ego. Klarer du å temme råskap og egoet så har du skaffet deg en ekstremt feminin og flott kvinne. Klarer du det ikke er du hakkemat.
waco Skrevet 30. desember 2009 #22 Skrevet 30. desember 2009 Tror brutal mann er inne på noe her. Det å få en kvinne fra balkan til å legge sin elsk på deg kan være noe av det herligste en mann kan forvente å få oppleve i løpet av sitt liv. Men det er det hun forventer å få til gjengjeld som ofte kan være problemet.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #23 Skrevet 30. desember 2009 Har snust litt på Øst-Europa. Det er fordeler og bakdeler. Som kvinne ville jeg vært veldig skeptisk. Som mann vil jeg si at en må ha baller for å temme disse feminine vilstyringene av noen kattepuser Kvinnene er feminine, rå og har, som alle fra Øst-Europa, et gedigent ego. Klarer du å temme råskap og egoet så har du skaffet deg en ekstremt feminin og flott kvinne. Klarer du det ikke er du hakkemat.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #24 Skrevet 30. desember 2009 Tror brutal mann er inne på noe her. Det å få en kvinne fra balkan til å legge sin elsk på deg kan være noe av det herligste en mann kan forvente å få oppleve i løpet av sitt liv. Men det er det hun forventer å få til gjengjeld som ofte kan være problemet. Erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #26 Skrevet 30. desember 2009 Auh jess... Litt annerledes og litt mer intense enn norske kvinner m.a.o.?
Gjest Vet hva jeg går glipp av Skrevet 30. desember 2009 #27 Skrevet 30. desember 2009 Ja, så absolutt (om de ikke hadde vært for forloveden min da)! Jeg har vært så heldig å få lagt fra meg litt fordommer etter å ha bodd i både Latvia og Ungarn, og hatt en romkamerat fra Polen, så ja det kunne jeg gjerne, uten problemer.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. desember 2009 #28 Skrevet 30. desember 2009 Litt annerledes og litt mer intense enn norske kvinner m.a.o.? Ja. På pluss-siden har en deres feminine vesen. Både i personlighet og fremtoning. På minussiden har en deres sjalusi, ærekjærhet og sans for drama. Men som sagt, klarer en å være Mann og kontrollere de negative sidene hennes så er hun et funn.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #29 Skrevet 30. desember 2009 Absolutt, det kunne jeg tenke meg. Hvis jeg var forelsket så kunne mannen være hvem som helst og hva som helst;)
Virilja Skrevet 6. februar 2010 #30 Skrevet 6. februar 2010 Så rart at det virker som en del her inne tror at de vet hvordan folk er bare fra landet de kommer fra. Jeg har kjæreste, men kjenner flere fra bl.a. Polen som jeg synes er herlige mennesker, og kunne godt vært sammen med dem. Det betyr da ingenting hvilket land de kommer fra!
Gjest Biscuit Skrevet 6. februar 2010 #31 Skrevet 6. februar 2010 Jeg synes det er litt mer mafia over serbere og kosovoalbanere som sitter og skuler på hverandre på en togvogn, kontra en vogn med trøndere som stirrer på to fra lofoten. Eneste som er aktuelt fra den kanten er Kroater for min del.
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 6. februar 2010 #32 Skrevet 6. februar 2010 Nei, jeg kunne ikke ha vært sammen med en fra østeuropa. Jeg liker ikke utseendet til øst europeere. De er bleke, og ser alltid klysete eller sure ut. De har verdens største ego, og vet ikke forskjellen på mitt og ditt.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. februar 2010 #33 Skrevet 6. februar 2010 Så rart at det virker som en del her inne tror at de vet hvordan folk er bare fra landet de kommer fra. Jeg har kjæreste, men kjenner flere fra bl.a. Polen som jeg synes er herlige mennesker, og kunne godt vært sammen med dem. Det betyr da ingenting hvilket land de kommer fra! Jo. Land=kultur=personlighet. Land har MYE å si.
Gjest A. Caron Skrevet 6. februar 2010 #34 Skrevet 6. februar 2010 Absolutt ikke! Ei heller trøndere,folk fra stavangerrr, sandnes og jærrrren og ihvertfall ikke totninger eller folk som digger dænsebænd. "Borghild" lyder absolutt som en som kunne digget dænseband, unnskyld meg, hehe...
ihearttom Skrevet 6. februar 2010 #35 Skrevet 6. februar 2010 vel, med tanke på at jeg ER halvt polsk og har tilbringt de fleste sommerferier, påskeferier osv der borte, så hadde det vært ganske teit om jeg sa 'aldri i livet, takler ikke øst europeere'. Det finnes mange kjekke menn i Polen, og menneskene der er varme,omtenksomme og gjestfri folk. Iallefall de som jeg har møtt der borte. Men jeg må si meg enig i at disse bygningsarbeiderene fra Polen som jobber i Norge, ikke er stort å se på. Men sånn er det jo forsåvidt med norske bygningsarbeidere også.
Wonders Skrevet 10. februar 2010 #36 Skrevet 10. februar 2010 det sies de har overtatt rollen fra den tiden pakistanerne og inderne kom til Norge, og vi ble stillt samme spm. Jeg må kjenne på fordommene mine, og takke nei. Jeg har ikke lyst å dra i denne delen av europa på ferie en gang. Kan ikke se at maten er noe god , det er ingen goder de har jeg oxo vil ha...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå