Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes du om menn fra øst-europa? (polakker feks)

kunne du vært sammen med en som var derfra? er det store kulturelle forskjeller mellom nordmenn og øst-europère?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hei_*
Skrevet

kunne du vært sammen med en som var derfra?

Overhode ikke!

Skrevet

Det kommer an på personen, noe det ville gjort uansett.

Skrevet

Alle folkeslag har sine svin, og de dater jeg uansett ikke, samme hvor de er fra.

Kan ikke dømme mennesker på grunnlag av hvor de er fra, men hvem de er som person. Ellers er man jo bare fordømmende og full i fremmedfrykt, det er aldri positivt.

Skrevet

Om jeg er tiltrukket av den personen - ja. Spiller liten rolle hvor han kommer fra

Skrevet

Ja, det kunne jeg. Jeg har vært forelsket i en fra Polen.

Skrevet

Kjenner ingen østeuropeere. Dersom jeg liker han og føler meg tiltrukket av en østeuropeer, kunne jeg muligens blir sammen med han. Men jeg ville nok undersøkt nærmere hvilket kvinnesyn han har først.

Skrevet

Nei, overhodet ikke noen fra Øst-Europa, Russland, samer, jøder, eller nordlendinger.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jepp, det kunne jeg. Har vært kjæreste med en :)

Skrevet

Nei, æsj. De er bleke og rare, kommunistiske merkelige ansiktstrekk.

Skrevet
hva synes du om menn fra øst-europa? (polakker feks)

kunne du vært sammen med en som var derfra? er det store kulturelle forskjeller mellom nordmenn og øst-europère?

ja det kunne jeg dersom jeg hadde vært tiltrukket av han.

når det gjelder det andre spørsmålet ditt om forskjellene så har jeg dessverre ikke noe svar til deg, da jeg ikke kjenner noen østeuropeere. ser det er noen her som har svart de har vært sammen med en, kanskje de har et bedre svar til deg på det :)

Skrevet

Tror jeg kunne forelske meg i en Polsk mann ja. Jeg bor og studerer i Polen, og syns jeg har sett en del kjekke polakker som virker som gode personer.

Tenker meg at det er typisk at enkelte nordmenn ser ned på polakker og tenker at de ikke er annet enn fattige byggearbeidere eller noe i den duren, men slik er det altså ikke. Men sånt vet man ikke når man har bodd i Norge hele livet....

Jeg er ikke polsk, men blir dritlei av å høre alle fordommene mot polakker iblant fra folk fra andre nasjoner som har en sånn feiloppfatning. Men hva kan man gjøre liksom?

Skrevet

jeg har en god kompis (som jeg av og til har sex med) som er fra polen. veldig bra kar, og skikkelig gentleman :)

han sier han møter veldig mange fordommer fra nordmenn fordi han er polsk snekker :( det er trist for han er hederlig, betaler skatt til norge og er så snill atte...

Gjest Borghild
Skrevet

Absolutt ikke! Ei heller trøndere,folk fra stavangerrr, sandnes og jærrrren og ihvertfall ikke totninger eller folk som digger dænsebænd.

Skrevet

Tviler sterkt på at det ville skjedd. Jeg takler rett og slett ikke utseendet til øst europeiske menn. Når man generaliserer selvsagt.

Skrevet
Tviler sterkt på at det ville skjedd. Jeg takler rett og slett ikke utseendet til øst europeiske menn. Når man generaliserer selvsagt.

Ja, det kunne jeg. Det finnes så mange pene østeuropeiske mennesker - i tillegg til at de ofte har en varmere og mer intens personlighet enn nordboere. Østeuropeere kan se SÅ ulike ut. Selv liker jeg blonde og blå/grønnøyde menn, så østeuropeiske menn (spesielt de i fra nordøst Europa) er jo perfekte for meg.

Skrevet

Grunnen til at kvinner tenner så fælt på karer fra balkan handler jo om den litt mafiaværemåten og den kriminelle tankegang som handler om å stjele fra sine venner og forsone seg med sine fiender.

Jeg tror det er spenning det handler om, spenning ja. Damer blir jo kåte av å temme.

Skrevet
Grunnen til at kvinner tenner så fælt på karer fra balkan handler jo om den litt mafiaværemåten og den kriminelle tankegang som handler om å stjele fra sine venner og forsone seg med sine fiender.

Jeg tror det er spenning det handler om, spenning ja. Damer blir jo kåte av å temme.

Ja, alle menn fra Balkan har jo en mafiaværemåte. Og alle er kraftige og mørke med buskete øyenbryn. :roll:

Skrevet
Ja, alle menn fra Balkan har jo en mafiaværemåte. Og alle er kraftige og mørke med buskete øyenbryn. :roll:

Jeg synes det er litt mer mafia over serbere og kosovoalbanere som sitter og skuler på hverandre på en togvogn, kontra en vogn med trøndere som stirrer på to fra lofoten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...