Gå til innhold

kravstore, empatiløse jenter her inne?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gjestemann_*
Skrevet

Har satt meg ned og lest utallige tråder her inne, og ikke for å være slem, men det er ikke hyggelig lesning.

"Alle" enten må ha, eller synes de fortjener at mannen har stort utstyr.

Har han det ikke, kastes han på dør umiddelbart.

Eller ender man opp i parforhold, er eneste tanke: hvordan gjøre det slutt. Fordi man "fortjener jo noe bedre"

Og om ikke det skulle være nok, så utleveres han som "loser" til venninnegjengen også.

De som holder minstemålet i størrelse, har også kravet (ja, det er et krav) om utholdenhet i tillegg. Og selvfølgelig må han være i stand til utallige runder i senga etter hverandre. Klarer han ikke dette, kan det være et tegn på at hun ikke er tiltrekkende nok, og da har han jo såret henne stygt. Stakkars jente..For ikke å snakke om ereksjonsvikt; det oppfattes som blodig fornærmelse.

Jeg kunne ramset opp masse andre ting også, men gidder ikke.

Utrolig hvor empatiløse, skruppelløse og rett og slett dumme mange av dere er.

Mange av dere gir utrykk for at det er usexy at menn trenger empati. At vi skal være ufølsomme knullemaskiner som bare skal tilfredstille dere..

Men det er unntak.

Det ser ut til at de av dere som har lever, eller har levd i et "ekte" forhold til en mann, skjønner mer. Til og med at god sex ikke kan måles i cm og minutter. At f.eks manglende ereksjon en dag, ikke er en fornærmelse mot dere, men en tilfeldig hendelse.

At menn ER mennesker med følelser. uansett, om dere vil eller ikke.

Selv om jeg skriver dette innlegget, bryr jeg meg ikke om hva dere skriver. Jeg er godt voksen og vet bedre.

Jeg tenker mest på usikkere unggutter som søker hit for å lære om dere, jenter.

Hva slags syn får de på sex og kvinnfolk av å lese her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Ja, det virker som ein god del av damene (og noen av mennene) her inne er slik dessverre.

Men sånn er ikkje eg ihvertfall, så eg er del av det lille unntaket. :popcorn:

Skrevet

Tja, den forestillingen har vel slått meg et par ganger også, men å si at alle er slik blir feil.

Det finnes ytterpunkter her inne også, og leser du litt mer nøye så ser du at det finnes mange "normale" damer her inne også.

Jeg bl.a. kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse.

Skrevet

Usikre damer har vel tendensen til å rakke ned på noe som er umulig å gjøre noe med på mannen. Dette grunner nok først og fremst i deres egens feil og mangler (I deres egne øyne). Slik er mennesker, definerer andre feil og mangler for å fremme seg selv. Hvor mange av disse svarerne tror du er uattraktiv og for eksempel overvektig?

Slik er det. (ikke alle selvsagt, noen har vel slike preferanser, noe som for såvidt er helt okey, smaken er som baken), men det er de som samtidig som å fremme sine preferanser kommer med unødvendig kritikk og rett og slett drittkasting som stikker seg mest ut.

Mange kan nok gå i seg selv, men slik er nå en gang internett. Man kan ikke se bak besvarers korte anonyme internettfasade. Tror ikke det er noe å bekymre seg bemerkelsesverdig over.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Kognitiv bias handler om å tilpasse ytringer som passer ens egne verdensbilde og tankesett, det finnes så utrolige mange kvinner her inne og fellesnevneren er ofte at de mener en hel haug med forskjellige ting.

Hvordan du velger å fordøye denne meningsmassen er opp til deg, men ikke ignorere de som mener det samme som deg kun fordi du opplever verden på en måte basert på meninger fra de som mener stikk motsatt.

Skrevet

Jeg tror ikke det er så ille i virkeligheten. Jeg har iallfall aldri opplevd at noen har utlevert mennene sine negativt IRL, heller ikke ONS. Jo forresten, en gang, da jeg var 16... Jeg synes generelt at det er plagsomt med folk som absolutt skal snakke om sexlivet sitt, enten det er i positiv eller negativ forstand. Også tenker jeg at de må ha ganske draget de som kan dumpe en potensiell drømmemann fordi han har feil utstyr eller det ikke funker 100% i senga med en gang.. For jeg opplever det som en nokså sjelden og unik ting at man finner noen man passer skikkelig godt sammen med, og når man da er så heldig tenker jeg at bare han i det hele tatt er i stand til, og ønsker å ha sex, så er det mer enn bra nok.

Skrevet
Har satt meg ned og lest utallige tråder her inne, og ikke for å være slem, men det er ikke hyggelig lesning.

Eller ender man opp i parforhold, er eneste tanke: hvordan gjøre det slutt. Fordi man "fortjener jo noe bedre"

Og om ikke det skulle være nok, så utleveres han som "loser" til venninnegjengen også.

De som holder minstemålet i størrelse, har også kravet (ja, det er et krav) om utholdenhet i tillegg. Og selvfølgelig må han være i stand til utallige runder i senga etter hverandre. Klarer han ikke dette, kan det være et tegn på at hun ikke er tiltrekkende nok, og da har han jo såret henne stygt. Stakkars jente..For ikke å snakke om ereksjonsvikt; det oppfattes som blodig fornærmelse.

Mange av dere gir utrykk for at det er usexy at menn trenger empati. At vi skal være ufølsomme knullemaskiner som bare skal tilfredstille dere..

Men det er unntak.

Det ser ut til at de av dere som har lever, eller har levd i et "ekte" forhold til en mann, skjønner mer. Til og med at god sex ikke kan måles i cm og minutter. At f.eks manglende ereksjon en dag, ikke er en fornærmelse mot dere, men en tilfeldig hendelse.

Selv om jeg skriver dette innlegget, bryr jeg meg ikke om hva dere skriver. Jeg er godt voksen og vet bedre.

Kravstor kan jeg nok beskrives som til tider. Uten empati ? Inte.

At en mann er uheldig utstyrt er beklagelig...jeg føler faktisk med dere, men til alle menn der ute som har mikroskopisk tissemann; så lenge dere er flinke med hender og tunge har det ikke så mye å si. Litt, kanskje, men.....ikke så mye. Nei, nå sitter jeg her og ljuger....det har faktisk ganske mye å si, for man skal jo kjenne at man blir tatt, da.... :lur:

Når det gjelder ereksjonssvikt: shit happens!! ( bare det ikke skjer FOR ofte...)

Skrevet

TS har delvis rett, men setter kanskje ting litt på spissen. Jeg er en ung mann som har lest litt på kvinneguiden fordi jeg er nysgjerrig ang. kvinner, og føler ikke at inntrykket er ille.

Noen få personer er kanskje så ille da. Det som skremmer meg litt er at noen kvinner, ikke alle, begynner å tvile med en gang de finner én liten ting ved mannen de ikke liker. F. eks. "han er drømmemannen, men én ting plager meg..."

Man får litt inntrykk av at man ikke kan vise tegn på svakhet, fordi da er man liksom ikke i stand til å forsvare kvinnen sin eller produsere friske barn. (ok, satt på spissen det og, men dere skjønner)

Skrevet

En stor del av de som kommer hit, kommer nettopp fordi de har problemer med parforholdet, og trenger å lufte det. Det er ikke like lett for alle å sette seg ned med vennene og si at man vurderer å dumpe kjæresten fordi han ikke får den opp, og dette påvirker selvtilliten. Det er mye lettere å snakke om det på et anonymt forum.

For meg handler det ikke om at størsteparten av brukerne her er kravstore, men at størsteparten av brukerne har tanker og problemer de trenger å få luftet.

Skrevet

De fleste kvinner som skriver her inne deltar ikke i diskusjoner om menns kjønnsorgan i det hele tatt. Det finnes nok en mengde kvinner som er sammen med menn med middels eller liten penis som ikke bryr seg og ikke er interesserte i å diskutere det engang, heller ikke å forsvare at de er fornøyde.

Du tolker alle utfra noen få, dermed får du dette skeive inntrykket.

Gjest Gjest_Gjestemann_*
Skrevet
Du tolker alle utfra noen få, dermed får du dette skeive inntrykket.

Da må du se gjennom dette forumet på nytt. Det er utrolig mange innlegg spesielt om problemer knyttet til mannens manglende fysiske utrustning. Lager man en statistikk, vil nok dette komme på topp når det gjelder kvinners syn på det de mener er det største sexuelle problemet angående menn.

Det er da også et paradoks at man fokuserer på et problem som ikke kan løses. (på andre måter enn å finne en ny mann..) De fysiske forutsetningene er det vanskelig å få gjort noe med.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Da må du se gjennom dette forumet på nytt. Det er utrolig mange innlegg spesielt om problemer knyttet til mannens manglende fysiske utrustning. Lager man en statistikk, vil nok dette komme på topp når det gjelder kvinners syn på det de mener er det største sexuelle problemet angående menn.

Det er da også et paradoks at man fokuserer på et problem som ikke kan løses. (på andre måter enn å finne en ny mann..) De fysiske forutsetningene er det vanskelig å få gjort noe med.

Dette "problemet" er en del av mange fysiske forutsetninger som kvinner liker eller ikke liker. Som hår på hodet, høyde etc.......mange kvinner vil ikke velge bort en mann utelukkende pga av det ene eller det andre, mens mange igjen føler det som så viktig at de gjør dette til en livstil.

Hvorfor bruke tid på de kvinner som ikke ønsker noe en kan eller ikke kan tilby, når det finnes så mange som er annerledes?

Gjest Gjest_Gjestemann_*
Skrevet
Dette "problemet" er en del av mange fysiske forutsetninger som kvinner liker eller ikke liker. Som hår på hodet, høyde etc.......mange kvinner vil ikke velge bort en mann utelukkende pga av det ene eller det andre, mens mange igjen føler det som så viktig at de gjør dette til en livstil.

Hvorfor bruke tid på de kvinner som ikke ønsker noe en kan eller ikke kan tilby, når det finnes så mange som er annerledes?

Jeg har aldri brukt tid på slike kvinner. Det jeg forundres over er disse kvinnenes fokus. De skriver at de har møtt den perfekte drømmeprins, MEN blir nødt til å dumpe ham fordi de fortjener å leve resten av livet med en bedre utrustet mann. Jeg forstår ikke denne frustrasjon. Er de så dumme at de tror de kan få absolutt alt i pose og sekk. Uten kompromiss av noe slag. Det hele fortoner seg virkelighetsfjernt..

Skrevet

Det er et fåtall her inne som ytrer seg meget bastant og dramatisk, og som ser ut til å være utstyrt med svært begrensede evner på både det ene og det andre området.

Dersom du velger å tro at de fleste kvinner er som dette, vil dette først og fremst gå ut over deg selv siden du vil bli farget av dine fordommer og bli bitter og lite hyggelig å omgås.

Forsøk å forstå at de fleste kvinner er intelligente, empatiske og generelt oppegående nok til å innse at kjærlighet ikke måles i penisstørrelser, høyder, størrelse på bankkonto eller hva det nå måtte være du innbiller deg vi gjør.

Grunnen til at det kanskje virker litt ekstra ille her inne kan være fordi man rett og slett legger ekstra merke til de mest kontroversielle og brautende. Det fåtallet som liker å fronte med slike usympatiske preferanser er ofte veldig aktive her inne, og synes godt. På nettet er man jo dessuten som kjent anonym, og da er det veldig behagelig og enkelt å buse ut med lite gjennomtenkte ytringer for å lette på trykket hvis man har en dårlig dag eller lignende.

Tenk deg om trådstarter, så innser du nok at du vet bedre. :) Jeg er selv kvinne, men forstår faktisk godt reaksjonen din. Jeg har følt meg likedann når jeg har vært på forumer der menn i alle aldre sitter og skriver om hvordan de mener kvinners kropper bør se ut. Den umiddelbare følelsen en får er ikke noe særlig. Men jeg innser at 1. mennesker som har slike holdninger viser store mangler hva dannelse og karakter angår, og de er sjelden i stand til å fungere i normale forhold (ergo har de det neppe særlig bra, og kan være motivert av kvinne-/manne-hat, bitterhet osv), og 2. utseendet er, når alt kommer til alt, milevis ned på listen over ting som virkelig betyr noe i livet, og å vite og akspetere dette føles veldig godt! :)

Å bry seg som slike lavmål-folk er bortkastet tid.

Skrevet

Men det er unntak.

Kvinnene her er ikke akkurat de skarpeste knvivene i skuffen nei. Pluss at de som deltar i penistråder ofte er de som har streke meninger om den slags. De andre som ikke bryr seg om penisstørrelse gidder ikke poste. Derefor får vi som leser et skjevt inntrykk av kvinners preferanser.

Skrevet

Dette er jo typisk for kvinner generelt, er mitt inntrykk. Heldigvis for meg har jeg både utstyret og utsende på plass, men det er håp til dere som ikke har det og! Sjekk ut litt pick up artist greier, og lær dere hvordan disse kvinnemenneskene faktisk fungerer. Jeg lover, dere kommer til å få sjokk når dere ser hva en god teknikk kan gjøre. Den verste tier bitchen vil klynke som en liten valp selv om du har tre cm lang pikk hvis du bare kan metoden. ;)

Skrevet

Man finner det man leter etter.

Ps. Hvis du har liten pikk, men driter i det - da vil ikke hun bry seg heller. Ei den pikken uansett størrelse.

Skrevet

Nå er ikke KG en mal for hvordan livet fungerer der ute for den gjengse mann og kvinne - heldigvis. Her er det mange med sterke meninger... uansett. Dersom man går inn på et slikt forum fordi man er usikker og ønsker bekreftelse, bommer man kapitalt.

Det er også lettere å se seg blind på de negative synene i tråder, og ignorere andre. Og som sagt før her. De som ikke har problemer vil sjeldent blande seg inn i slike tråder.

Det er som med oss menn. Noen av oss har sterkere preferanser enn andre. Det er bare i tiden nå og kreve mer av seksualpartnerne sine. Bare les disse damebladene. Det er mange kvinner, spesielt yngre, som ikke har tid lenger. De føler de fortjener bedre enn noen med en pikk under deres preferanser, og skjønner ikke helt at slikt kan gå seg til om man gir det en sjanse. Øvelse gjør mester. Mest av alt sitter disse preferansene i hodene våre. Der kan vi gjøre en god jobb om det ellers er tilfredsstillende. Det er en grunn til at noen hopper fra blomst til blomst og aldri blir fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...