Gå til innhold

"Internettvenner" som dør...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som har opplevd at noen de bare kjente over nettet dør? Dette er en person fra et annet land som jeg snakket mye med, og ble kjent med gjennom et musikkforum jeg var mye på da jeg var rundt 16 år. Man blir jo knyttet til en person man "snakker" med nesten hver dag i mange år, selv om man aldri møter dem. Han tok forresten sitt eget liv, noe som gjør det en del verre.

Jeg merker at det blir ikke like "virkelig" for meg som når det er snakk om en person jeg kjenner irl, men jeg tenker likevel mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
Er det noen andre her som har opplevd at noen de bare kjente over nettet dør? Dette er en person fra et annet land som jeg snakket mye med, og ble kjent med gjennom et musikkforum jeg var mye på da jeg var rundt 16 år. Man blir jo knyttet til en person man "snakker" med nesten hver dag i mange år, selv om man aldri møter dem. Han tok forresten sitt eget liv, noe som gjør det en del verre.

Jeg merker at det blir ikke like "virkelig" for meg som når det er snakk om en person jeg kjenner irl, men jeg tenker likevel mye på det.

Har ikke opplevd det her selv, men jeg skjønner jo at du tenker på det. Det er jo en person du har snakket mye med og hatt en connection med, selv om du ikke traff han irl. Trist er det jo uansett. Det er jo en person som har berørt livet ditt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at ei jente jeg kun kjente fra et forum på nettet fikk brystkreft - og døde etter ganske kort tid. Hun var veldig åpen om diagnose, behandling og prognose - og berørte mange på forumet med sin åpenhet og sin historie.

Det var forferdelig trist når hun ble borte, og vi som kjente henne samlet sammen penger til en vakker bukett til begravelsen hennes. Det ble faktisk så mye penger, at noe gikk til kreftforeningen. Det var helt naturlig for oss å gjøre det på den måten. Jeg tenker fortsatt på henne innimellom, en person som har berørt livet mitt - selv om jeg aldri har møtt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...