Gå til innhold

Hår på ryggen


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

I sommer oppdaget jeg, etter en tattovering jeg tok øverst på ryggen, at jeg har relativt mye hår der. Noen vil kanskje kalle det dun, men det er mørkt og jeg kan lugge i det.

Hvorfor kommer dette helvetes makkverket? Jeg er 35 år, har hatt spiseforstyrrelser i 20 år, men aldri vært så tynn at jeg har for lite underhudsfett.

Andre damer der ute som har hår på ryggen?? Det er ikke akkurat innbydende :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg, og det er ikke lekkert nei. Napper ut stråene så snart jeg ser dem for jeg tror det er bare aller øverst på ryggen og heldigvis er det ikke tale om en urskog. Jeg tyr til pinsett og akrobatiske øvelser foran speilet og røsker ut når de dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg, og det er ikke lekkert nei. Napper ut stråene så snart jeg ser dem for jeg tror det er bare aller øverst på ryggen og heldigvis er det ikke tale om en urskog. Jeg tyr til pinsett og akrobatiske øvelser foran speilet og røsker ut når de dukker opp.

Her er det dessverre såpass at napping hadde tatt en evighet. Ei venninne vokset meg i sommer, og det var utrolig mye gitt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...