Gå til innhold

-fil merkelapp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest denne gang...

Heterofil, bifil, bifil+, bifil-, homofil-, homofil, biseksuell også videre...

Hvorfor må det settes merkelapp på oss, hvorfor kan man ikke bare få lov til ha følelser, upåvirket av hvilket kjønn det er?

En annen ting:

Er det virkelig slik at jenter som nå står frem og innrømmer at de tenner på jentesex, er med på en bølge av noe som er "in"?

Kan det kanskje være at flere tør å gjøre noe med det som har brent inne i mange år?

Dette er i alle fall meg!

Har alltid tent på tanken, men det har vært tabu..,inntil nå!

Og det er fantastisk deilig å se at det er flere enn meg :)

jeg ønsker ikke å bli satt en merkelapp på, om jeg er bifil, eller biseksuell er meg knekkende likegyldig...

Jeg liker mennesker...

Jeg er meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heterofil, bifil, bifil+, bifil-, homofil-, homofil, biseksuell også videre...

Hvorfor må det settes merkelapp på oss, hvorfor kan man ikke bare få lov til  ha følelser, upåvirket av hvilket kjønn det er?

En annen ting:

Er det virkelig slik at jenter som nå står frem og innrømmer at de tenner på jentesex, er med på en bølge av noe som er "in"?

Kan det kanskje være at flere tør å gjøre noe med det som har brent inne i mange år?

Dette er i alle fall meg!

Har alltid tent på tanken, men det har vært tabu..,inntil nå!  

Og det er fantastisk deilig å se at det er flere enn meg :)  

jeg ønsker ikke å bli satt en merkelapp på, om jeg er bifil, eller biseksuell

er meg knekkende likegyldig...

Jeg  liker mennesker...

Jeg er meg...

Syns d var et veldig fint innlegg, og på ingen måte så kontroversielt at jeg ser noen grunn til å være anonym av den grunn, men deg om d....

Liker også mennesker, helt uavhengig av merkelapp, enten d gjelder seksuell legning el andre preferanser.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns d var et veldig fint innlegg, og på ingen måte så kontroversielt at jeg ser noen grunn til å være anonym av den grunn, men deg om d....

Liker også mennesker, helt uavhengig av merkelapp, enten d gjelder seksuell legning el andre preferanser.....

ville du vært venn med en som drev med dyresex foreksempel..?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville du vært venn med en som drev med dyresex foreksempel..?
Godt spørsmål! Hvis noen av mine venner og bekjente mot formodning skulle vise seg å ha den slags tilbøyeligheter, tror jeg de definitivt hadde holdt d for seg selv! I motsatt fall hadde jeg tatt forholdsregler m katta mi.... :ler:

Ville definitivt ikke vært venn m pedofile eller overgripere av noen art! Men dette er heller ikke noe jeg tenker på i noen forbindelse m hetero- bi- eller homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål! Hvis noen av mine venner og bekjente mot formodning skulle vise seg å ha den slags tilbøyeligheter, tror jeg de definitivt hadde holdt d for seg selv! I motsatt fall hadde jeg tatt forholdsregler m katta mi.... :ler:

Ville definitivt ikke vært venn m pedofile eller overgripere av noen art! Men dette er heller ikke noe jeg tenker på i noen forbindelse m hetero- bi- eller homofile.

enig med deg i det

overgripre kunne ikke jeg vært venner med heller liksom..

men en somholdt på meddyresex kanskje..

kommer litt an på omstendighetene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde definitivt fått et litt annet syn på vedkommende, isåfall.... :ler:

ja ville jo syns han/hun var litt spesiell

men jeg er åpen for det meste

dselvom jeg ikke ville deltatt i slike aktiviteter selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke en merke lapp det.hvorfor syns du det? er du flau over å være homofil? det blir mere og mere akseptert,en person er jo akkurat den samme om han bruker jeans eller joggebukse,spiser ost eller ikke,liker damer istedet for menn.( personlig mening da) jeg syns man skal være stolt av den som man er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt på hvorfor enkelte er så livredde for disse "merkelappene" jeg.....er det så forferdelig å (i de tilfellene det gjelder) innrømme at man ikke er hetero ?

Jeg har inntrykk av at veldig mange som liker å leke med eget kjønn har store problemer med å innrømme at de da faktisk enten er lesbisk/homo/bifil/biseksuell og ikke hetero.

Er det virkelig så farlig å innrømme det ?

Det ville jo vært fryktelig kjedelig om alle var like også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samfunnet er slik at man blir satt i en bås, og vurdert helt og holdent ut i fra det!

Hvis førsteintrykket ditt er at hun er bifil, vil det ligge og surre i bakhodet ditt enten du vil det eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samfunnet er slik at man blir satt i en bås, og vurdert helt og holdent ut i fra det!

Hvis førsteintrykket ditt er at hun er bifil, vil det ligge og surre i bakhodet ditt enten du vil det eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...