Gjest anonym nå... Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hei Jeg har en kompis. Vi har en ganske løssluppen tone, også rundt sex. I det siste har vi fleipet en del rundt at jeg skal "gi han en runk". Og for å være helt ærlig så fascinerer tanken meg litt. Hvorfor ikke? Vi har ingen sånne følelser for hverandre, men jeg liker pikk. Tenker at det kanskje kan være litt spennende...og ikke i den forstand at noe mer skal skje..men mer for min egen fantasi og opplevelse. Så jeg tenker kanskje at det kan gi han litt samtidig som det gir meg litt. Det er jo ikke så krevende og ganske ufarlig..bare dra frem og tilbake til sæden spruter.. Noen tanker om det= Vi er begge single og ikke redd for at vennskapet skal ryke.. Skal dit senere i dag;-)
Minttu Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Vil du det så gjør du det jo Hvis han er åpen for det så kan det da ikke være noe problem..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 So what!???! Jeg synes du skal suge ham av samtidig som du fingrer ham i anus. Om ikke kan det være det samme. 2
Rimmern Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Har du lyst har du lov. Men - er du en smule uerfaren, kanskje? Å runke en pikk er ikke så enkelt som "bare å dra frem og tilbake så spruter den". De færreste menn opplever særlig nytelse av jenter/kvinner som tror det. Faen, jeg husker med et grøss den første gangen ei jente runket meg, tidlig i tenårene. Jeg tror vi holdt på nærmere en time før vi kom i mål, og pikken var opphovnet og vond i et par dager etterpå. Endret 12. desember 2009 av Rimmern
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Aldri blande sex og vennskap. Det går ikke bra i lengden.
toth Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Kommer en på personen, tror du det går fint gjør det sikkert det og
Ellsworth Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 En aldri så liten runk er forsåvidt stas, men å involvere venner har jeg ingen tro på. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Takk for innspill. Følte litt på den med vennskap og "sex" - derfor jeg skrev innlegget her. Likevel tok jeg sjansen på lørdag ettersom vårt vennskap er av en sånn art at at det kunne gå bra. Det ble egentlig en morsom og spennende opplevelse. Vi er enige om at det var en engangs-greie, og jeg er egentlig ikke noe tiltrukket av han på den måten. Likevel var det opphissende, i kraft av at jeg liksom gjorde noe "forbudt" eller helt utenfor det vanlige.Og så er det noe opphissende ved å gi andre nytelse i seg selv. Tror det ble en bra opplevelse for begge parter:-)
Gjest børre Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Hei Jeg har en kompis. Vi har en ganske løssluppen tone, også rundt sex. I det siste har vi fleipet en del rundt at jeg skal "gi han en runk". Og for å være helt ærlig så fascinerer tanken meg litt. Hvorfor ikke? Vi har ingen sånne følelser for hverandre, men jeg liker pikk. Tenker at det kanskje kan være litt spennende...og ikke i den forstand at noe mer skal skje..men mer for min egen fantasi og opplevelse. Så jeg tenker kanskje at det kan gi han litt samtidig som det gir meg litt. Det er jo ikke så krevende og ganske ufarlig..bare dra frem og tilbake til sæden spruter.. Noen tanker om det= Vi er begge single og ikke redd for at vennskapet skal ryke.. Kanskje du også skulle joine marinen?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #10 Skrevet 22. desember 2009 har en person jeg selv kunne tenke meg å gi en slik "julegave". Men ble det ikke litt beklemt rett etterpå?(regner med at du runket han til det sprutet?)
Gjest anonym Skrevet 14. mai 2011 #11 Skrevet 14. mai 2011 Det er best å skille sex og vennskap, hvis du ikke absolutt må da. Det er utrolig modig gjort å runke andre.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2011 #12 Skrevet 14. mai 2011 Vær forsiktig med å runke andre, gjør det heller på deg selv. Hvis det skal runkes skjer det oftes pontant.
Ziegel Skrevet 15. mai 2011 #13 Skrevet 15. mai 2011 Faen, jeg husker med et grøss den første gangen ei jente runket meg, tidlig i tenårene. Jeg tror vi holdt på nærmere en time før vi kom i mål, og pikken var opphovnet og vond i et par dager etterpå. Hadde ALDRI giddet holde på i en time når det ikke var godt en gang Husker første gangen da jeg ble runket av en jente (første gangen hennes og). Det var bare vondt, hun tok ikke skikkelig tak. Så hånden hennes ble som en sandtørt rør som gnissa mot kuken. Ingen av oss turte si noe heller, færskinger på ungdomssex, går aldri bra. xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå