Gjest strykebrett Skrevet 21. desember 2009 #21 Skrevet 21. desember 2009 Tenk så kjedelig om alle tenkte det samme som deg eller meg? Mvh Yvonne Tenk så kjedelig hvis vi ikke kunne diskutere fram og tilbake ang de tingene vi tenker forskjellig om..
Anglofil Skrevet 21. desember 2009 #22 Skrevet 21. desember 2009 Tenk så kjedelig hvis vi ikke kunne diskutere fram og tilbake ang de tingene vi tenker forskjellig om.. Selvsagt, og jeg er uenig med deg. Eller - for meg er det ikke nødvendigvis kraftige stemmer jeg faller for, i dette tilfellet er det skjørheten i Katie Meluas stemme som tiltrekker meg. Og meg om det. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2009 #23 Skrevet 22. desember 2009 k.d. Lang og Melissa Etheridge bør være med på en slik liste.
Gjest Trajan Skrevet 1. januar 2010 #25 Skrevet 1. januar 2010 Seriøst?? Katie Melua? Veikere stemme skal en lete lenge etter du gitt.. Ja jeg liker henne. Hun har kanskje ikke den kraftigste stemme. Men stemmen hennes er beagelig og hun synger fint mener nå jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå