Gå til innhold

Hvorfor satt Mette-Marit i brudekjole da Obama talte?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Så et klipp fra Obama-talen i Universitetets Aula i Oslo sentrum, og så Mette-Marit i finstasen: en brudekjole og langt hvitt brudeslør, der hun satt og gråt og holdt Haakon i hpnden?!

Så jeg feil?

Er det 1. april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det så ut som brudekjolen hun hadde på seg under Jan Garbarak-konserten.

Hadde det vært brudekjole så hadde det nok vært STORE oppslag i alle medier om dette.

Kanskje du helle burde ta en synsundersøkelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser på bildene så har hun på seg en enkel knelang hvit kjole, og en liten hatt med tyll på. Og sorte strømpebukser. (Google er smart. ;) )

Det ligner jo ikke på en brudekjole i det hele tatt. Eller langt slør. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De zoomet inn når hun skulle snyte nesa, så jeg trodde at hun hadde fått sviner'n eller noe. Huff.

Noen som la merke til at NRK oversatte 'evigvarende fred' til evigvarende krig ved teksting av talen til obama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til at NRK oversatte 'evigvarende fred' til evigvarende krig ved teksting av talen til obama?

Det er fordi de er kommunistiske spioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til at NRK oversatte 'evigvarende fred' til evigvarende krig ved teksting av talen til obama?

:jepp::fnise: Det gikk tydeligvis litt fort for seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg reagerte mer på at hun gråt under talen enn hva hun hadde på seg. Det var jo en direkte brutal tale, og ingen ting å gråte rørt over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte mer på at hun gråt under talen enn hva hun hadde på seg. Det var jo en direkte brutal tale, og ingen ting å gråte rørt over...

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart at hun gråt under talen, for det kreves litt utenrikspolitisk teft for å forstå hva den egentlig innebar. Haakon valgte en husmortype og det er han sikkert fornøyd med! La oss heller være glade for at de har det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...