Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har noen syltelabber, men lurer på hvor kalde de skal være når man spiser dem? Rett fra kjøleskapet, eller bør de stå i romtemperatur en halvtimes tid, før man serverer?
LukaFrost Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Er ikke det sånn som man spiser varmt til midag?
Brunhilde Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Nei, det er ikke slike man spiser varme til middag. Jeg ville servert kjøleskapskaldt - men det er vel, som med det meste annet, smak og behag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå