Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Jeg har fått mensen, og det passer veldig dårlig- siden jeg går på p-piller hadde jeg ikke regnet med å få mensen nå, midt i et brett. Hvordan kan jeg få stoppet blødningene, NÅ?
LadyStarlight Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 Er nok ikke stort å gjøre med det, iallefall ikke som jeg vet om. Sikkert bare en mellomblødning som kan komme en sjelden gang når man går på p-piller, har hatt det et par ganger opp igjennom årene. Så du får ta p-pillene som vanlig. Har du gått på p-piller lenge? Er jo noen p-piller som kan være svake for enkelte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå