Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #21 Skrevet 13. desember 2009 Vår katt bruker i blant å være borte 2-3 UKER i strekk, er til å bli gal av, men kan ikke sperre ham inne heller.. Heldigvis bor vi ikke i det travleste byggefeltet, men forstår frustrasjonen med å sitte og vente.. Håper pus kommer hjem fortfort!!! Forresten syns jeg det er litt rart at ingen av de andre kattene som har hengt rundt i nabolaget i det siste har vist seg heller.....
NoAngel Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #22 Skrevet 13. desember 2009 jeg tar på han bånd hele tiden, men han kommer hjem uten. jeg vet ikke om noen tar det av han, eller om han henger fast i alt som finnes..
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #23 Skrevet 13. desember 2009 jeg tar på han bånd hele tiden, men han kommer hjem uten. jeg vet ikke om noen tar det av han, eller om han henger fast i alt som finnes.. Noen katter klarer å ta av seg båndet sitt på egenhånd. Håper at pusegutten din finner hjem igjen
NoAngel Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #24 Skrevet 13. desember 2009 godt mulig han er en reser på å kle av seg båndet. håper virkelig han kommer hjem snart...
Siiw Skrevet 18. desember 2009 #26 Skrevet 18. desember 2009 Uff:( veit hvordan du har det, har selv en hankatt som stakk hjemme fra for 1 år siden.. men ser ut til at den fikk et nytt hjem, for vist seg har den ikke. men jeg tror nok at pusen din kommer til rette!!:-)
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #27 Skrevet 18. desember 2009 han kom hjem i dag :rødme: takk for all støtte. jeg er så lettet nå!!
NoAngel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #31 Skrevet 19. desember 2009 den beste julegaven :D nå har han husarrest nå har begge kattene her blitt borte over et par uker, lurer på om noen ønsker seg pus til jul.. men mine får de ikke!! jeg har 2 fosterkatter de kunne fått ta seg av.. men jeg vet jo ikke hvem det er.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #32 Skrevet 20. desember 2009 Så bra at han er kommet tilbake. Det kan være lurt å ha halsbånd på katten med navn og telefonnummer. Når han er så tydelig merket vil det kanskje forhindre at noen tar han til seg.
NoAngel Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #33 Skrevet 23. desember 2009 ja. vi prøver på det, men det blir alltid borte etter noen dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå