NoAngel Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 gutten min har vært borte en stund nå.. han går aldri langt unna. for en stund siden skrev jeg om pusemor som stadig forsvant.. nå er hun alltid hjemme, men gutten min er altså søkk vekk. jeg er så redd for han. har mareritt hver natt. er sur og stresset hele tiden. jeg er livredd for at han ikke kommer tilbake. mine mistanker om at noen i nabolaget driver å tar inn kattene her er sterkere. men jeg vet ikke hvem det er.. er han ikke hjemme til mandag legger jeg lapper i alle postkassene og spør om noen har sett han. jeg håper bare ikke han er påkjørt eller tatt av rev eller grevling. når han kommer tilbake skal han få blylodd på bena og aldri komme ut igjen!! gutten til mamma det der ja.. han reddet livet vårt da huset begynte å brenne, han er helten vår..
Gjest trille Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 å nei... jeg hade blitt helt ødelagt selv. Har en liten kattunge som ble funnet i skogen 4 uker gammel som jeg adopterte. hun er alt for meg. gruer meg til å slippe hun uti i nabolaget... reddhun ikke skal komme tilbake eller bli borte. håper pusen din kommer tilbake.. det er jo som en baby man bare blir så glad i.
Troyamin Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Uff, så leit! Håper han kommer til rette igjen. Hvis du vet hvem disse pøbelungene er, så si til de at dersom de finner katten din så skal de få en belønning. Det hjelper ofte bedre enn å kjefte...
NoAngel Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2009 jeg vet ikke hvem, jeg vet ikke en gang om han er hos noen ,eller om han lever. jeg burde gå langs veien å lete, men jeg er for redd for å finne han.. så nå sitter jeg bare her å gråter.. han er ikke "bare en katt" som så mange sier..
NoAngel Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2009 http://min.sb.no/mistetfunnet.php?lafid=1151
Aurora M. Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 jeg vet ikke hvem, jeg vet ikke en gang om han er hos noen ,eller om han lever. jeg burde gå langs veien å lete, men jeg er for redd for å finne han.. så nå sitter jeg bare her å gråter.. han er ikke "bare en katt" som så mange sier.. Du er så redd for katten din at du bare sitter og gråter, men går ikke ut og leter fordi du er redd for å finne han??
NoAngel Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2009 nå var det ikke akkurat det jeg mente da. jeg har lett etter han, i skogen og gatene her. det jeg mente var at jeg er veldig redd for å finne han død langs veien. noe de fleste som bryr seg om et dyr vil forstå.
Troyamin Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 det jeg mente var at jeg er veldig redd for å finne han død langs veien. noe de fleste som bryr seg om et dyr vil forstå. Krysser fingrene for at han kommer seg hjem i god behold
Purple Basil Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Håper du finner pusen din:( Er så utrolig kjipt når dyrene våre forsvinner:(
NoAngel Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2009 ja, det er utrolig kjipt.. jeg roper på han hele tiden, men ingen lubben pus kommer løpende.. men jeg håper han kommer hjem snart
*appifany* Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 (endret) NoAngel, håper han kommer til rette så snart så mulig! Innlegget er endret som ledd i rydding. Phaedra,mod Endret 13. desember 2009 av Phaedra
NoAngel Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2009 takk. holder på håpet jeg...
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Har pus dukket opp? Hvor lenge har han vært borte forresten? Endret 13. desember 2009 av Vampen
NoAngel Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2009 han har ikke kommet hjem. vært borte over en uke nå.. han pleier aldri å gå utenfor hagen her .. kommer alltid når jeg roper..
Troyamin Skrevet 13. desember 2009 #15 Skrevet 13. desember 2009 han har ikke kommet hjem. vært borte over en uke nå.. han pleier aldri å gå utenfor hagen her .. kommer alltid når jeg roper.. Hvor gammel er katten? Hadde ei gang en katt som begynte å forsvinne i ei uke-halvannen da den ble et par år gml. Den var kastrert, men vandret litt rundt uansett. Bare sånn for å sjekke nabolaget. Eller dersom vi hadde besøk av en hund han ikke likte, demonstrerte han v å forsvinne ei stund... Får satse på at din katt bare er rundt på eventyr Har du forsøkt å sette ut kokt torsk? Bare sånn for å prøve å lokke han hjem?
NoAngel Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #16 Skrevet 13. desember 2009 han er snart 8 år gammel. fikk han da han var 3 uker gammel og skulle slås ihjel, siden da har han vært gullungen :rødme: om jeg setter ut torsk kommer det nok noen andre å spiser den det er som regel 3 andre katter i gata her. men de har heller ikke vist seg de siste 2-3 ukene.
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2009 #17 Skrevet 13. desember 2009 han har ikke kommet hjem. vært borte over en uke nå.. han pleier aldri å gå utenfor hagen her .. kommer alltid når jeg roper.. Om det er noen trøst, så er ikke det så fryktelig lenge. Vi har har 4 katter, og et par av de er sånn som din pus, sjelden på langtur. Men det har allikevel hendt at de plutselig legger ut på langtur. Til vår store engstelse selvfølgelig. I høst var den ene borte i over 2 uker, før han plutselig stod på døra en dag. Og for 1 år siden var det en som var borte i nesten 2 måneder. Det viste seg at noen hadde tatt den inn, foret den, og så gitt den bort til noen som trodde det var deres hunnkatt(!). Det var vår hannkatt, så vi fikk sporet han opp og hentet han igjen til slutt. Det er et problem at en del folk er altfor raske med å ta inn og fore katter. De mener det jo godt, men det fører til en del frustrasjoner for de som går rundt og savner katten. Jeg syntes folk er litt ekstra ivrig på vinterstid, så det kan jo hende det er det som har skjedd. Jeg tror det skjedde med den som var borte i høst også, men det blir bare spekulasjoner. Mitt beste råd er å fortsette som du gjør, heng opp noen lapper i nabolaget, og kanskje legge inn en annonse på nettkatten i tillegg til den du har. Og ikke minst, ikke gi opp håpet. Katter har det med å dukke opp hele og fine, akkurat når man har snudd hele verden på hodet for å finne de, og har begynt å gi opp. Krysser fingre og tær for at pus dukker opp!
Troyamin Skrevet 13. desember 2009 #18 Skrevet 13. desember 2009 det er som regel 3 andre katter i gata her. men de har heller ikke vist seg de siste 2-3 ukene. Det virker jo litt rart da...?
Phaedra Skrevet 13. desember 2009 #19 Skrevet 13. desember 2009 Spørsmål rundt identifisering har blitt delt ut til Ris, Ros og Tips. Phaedra,mod
Gjest Agurkolat Skrevet 13. desember 2009 #20 Skrevet 13. desember 2009 putt halbånd med navn og nummer på katta, eller det aller beste er jo og putte ein chip på dei.. då veit i alle fall folk at katta ikkj er hjemlaus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå