Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Han vil ikke så gjerne, men jeg har litt lyst. Er det alltid oss kvinner som vil ha flere barn, eller? Er jo anstrengende nok med de andre barna, men lengselen etter en baby er der. Noen som har det som meg?
Gjest salma Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Du kan jo lure ham med prevensjonen, spise sukkerdrops i stedet for p-piller for eksempel, så kommer du i alle fall opp i tre hele barn. Sikkert slitsomt med to hele og en halv.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Han vil ikke så gjerne, men jeg har litt lyst. Er det alltid oss kvinner som vil ha flere barn, eller? Er jo anstrengende nok med de andre barna, men lengselen etter en baby er der. Noen som har det som meg? 2,5 barn? dvs 2 felles og en av dere har et særkullsbarn som er der halve tiden? Har 2 barn selv + 2 stebarn som bor 50%, ønsker ikke flere, er glad for å være ferdig med produksjonen og gleder meg til å få mer voksentid og egentid etterhvert Mannen min har ingen synspunkt på dette. regner med at han egentlig ikke ønsker flere, men at han ikke tør sier det høyt, han har nemlig hele tiden vært klar på at stebarna ikke skal stå i veien for de ønsker jeg har for familie og egne barn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå