Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Hei! Dette er utrolig ekkelt, men jeg glemte en tampong i skjeden. Den kom ut selv nå etter 4 dager, ikke helt hvit for å si det sånn! Ikke spør hvordan det går an... Jeg har også hatt sex i mellomtiden, uten å ha merket noe. Bør jeg sjekke det opp hos lege eller er jeg bare hysterisk nå? Jeg tenker litt på tampong-syken...Jeg er i fin form forresten
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Tror jeg hadde villet se hvordan det går. Om du ikke blir noe syk, feber, dårlig på noe som helst måte, så er det ikke noen grunn til å gå til lege. Du er nok ikke første som har glemt en tampong
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Dette må jeg bare kommentere! Jeg gjorde det samme for 3 år siden.. ikke bare i 4 dager men over en mnd!! Jeg merket den da det begynte å lukte fisk,reker og søppel hvor hend jeg gikk, rett etter dusjen også! Det skjedde i fylla, (ja fylla har alltid skylla?!)og glemte den helt bort. Dro til gynokologen og hun dro den ut (stakkars) Men hu sa jeg ikke var den første og definitivt ikke den siste Du trenger ikke skjekke deg.. den er ute nå, ikke krise:)
Twinkle* Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Det er derfor jeg ikke bruker tampong på slutten av mensen
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Hvordan klarer dere å glemme dette? Er jo en tråd som henger ut av deg?! Det er farlig å glemme, man kan faktisk dø av det. (Ikke det at jeg tror du dør TS, for man merker om man får den infeksjonen man kan dø av... ) Men pass på i fremtiden.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Du trenger ikke å gå til lege. Du kan få illeluktende utflod, og da kan det være aktuelt med en kur, men sannsynligvis kan du også da se det an i noen dager om kroppen ordner opp når tampongen er ute og ikke bakterier kan vokse på den. Feber eller smerter går du til lege med. Det er lite sannsynlig at du får tampongsyke av en tampong som er fjernet, og legen kan ikke oppdage en tampongsyke før du får symptomer, så det er ikke noe vits å gå for sikkerhets skyld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå