Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #21 Skrevet 12. desember 2009 Linken står jo her Blir nok bra den
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #22 Skrevet 12. desember 2009 VOE er en veldig søt jente, men bloggen hennes er møkk kjedelig å lese. Jeg fatter ikke og begriper at folk gidder. Noen som kan fortelle meg hva som gjør at de gidder å lese blogger?
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #23 Skrevet 12. desember 2009 VOE er en veldig søt jente, men bloggen hennes er møkk kjedelig å lese. Jeg fatter ikke og begriper at folk gidder. Noen som kan fortelle meg hva som gjør at de gidder å lese blogger? Jeg leser Lesbos og synes ikke den er kjedelig. Jeg begynt å lese den da hun var på vei ut av skapet. Det var spennende å få lese hva som skjedde. Hennes historie var veldig trist, da foreldrene slo hånden av henne. Men hun lot seg ikke knekke. Ellers skriver hun om ting som skjer, spesielt på den skeive fronten, men også andre ting. Hun er engasjert, og veldig reflektert. Og så er hun alltid hyggelig å diskutere med, for det er ikke alltid at jeg er enig med henne. Jeg leser kun blogger som jeg synes er bra, innlegg eller bloggere som kjeder meg leser jeg ikke.
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #24 Skrevet 12. desember 2009 Jeg leser Lesbos og synes ikke den er kjedelig. Jeg begynt å lese den da hun var på vei ut av skapet. Det var spennende å få lese hva som skjedde. Hennes historie var veldig trist, da foreldrene slo hånden av henne. Men hun lot seg ikke knekke. Ellers skriver hun om ting som skjer, spesielt på den skeive fronten, men også andre ting. Hun er engasjert, og veldig reflektert. Og så er hun alltid hyggelig å diskutere med, for det er ikke alltid at jeg er enig med henne. Jeg leser kun blogger som jeg synes er bra, innlegg eller bloggere som kjeder meg leser jeg ikke. Ja, hvis de skriver om litt mer spennende temaer blir det jo mer interessant. Det er ganske mange som bare skriver om at de har vært på kino, eller har de har kjøpt seg ny veske, eller hatt eksamen, og sånne ting kan jeg ikke skjønne at folk gidder å bruke tid på.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #25 Skrevet 12. desember 2009 Ja, hvis de skriver om litt mer spennende temaer blir det jo mer interessant. Det er ganske mange som bare skriver om at de har vært på kino, eller har de har kjøpt seg ny veske, eller hatt eksamen, og sånne ting kan jeg ikke skjønne at folk gidder å bruke tid på. Nettopp. Man siler dem ut. Noen skriver f.eks. om sin kristne tro, slikt leser jeg aldri. Det finnes nok alltids en blogg som passer ens egne interesser:) Selv er Lesbos den bloggen som passer meg best. Det blir vel litt som å ha et favortitt magasin, det er ikke alle artiklene man liker, men likevel kjøper man magasinet;)
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #26 Skrevet 12. desember 2009 Jeg leser spacey konspirasjonsteoriblogger om de er intelligent skrevet, Rigorous Intuition er en bra en: http://rigint.blogspot.com/ Eller tusen millioner politiske bloggposter, mest i USA. Har blogget mye selv innen samme tema.
Anglofil Skrevet 13. desember 2009 #27 Skrevet 13. desember 2009 (endret) Her snakker vi særinteresser skjønner jeg Tja, jeg kom over den tilfeldig og ble veldig fascinert. Forlatte steder er generelt interessant å lese om, spesielt fra et sosiologisk og historisk aspekt. Har vel noe med at jeg selv har sett f.eks Famagusta i Kypros med egne øyne, og det er både en ekkel og spennende opplevelse på engang. For de som måtte være interessert, synes jeg også denne og denne siden er bra ift temaet. Mvh Yvonne Endret 13. desember 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #29 Skrevet 13. desember 2009 Haha, nei blogger leses aldri. De er helt uinteressante.
Sarafina Skrevet 13. desember 2009 #30 Skrevet 13. desember 2009 fotballfrue.blogg.no (morsomt og underholdende) noorkamil.blogg.no (av samme grunn som over) zinnamindatter.vgb.no (en mors kamp for datteren som er narkoman) treningslaila.blogg.no (veldig motiverende i forhold til trening, samtidig som det er en personlig og koselig blogg av en småbarnsmamma) prinsessansdagbok.com (veldig koselig blogg av en svensk småbarnsmor, bosatt i Norge) Synes Ulrikke Lund har en bra blogg (for jenter som er yngre enn meg, er nok mest for tenåringer). men at det er den beste motebloggen, er jeg fullstendig uenig i. Ser heller ikke på den som en ren moteblogg, mer en alt-mulig-blogg. Jeg mener den beste motebloggen er Silje Pedersen fra Minmote på vg.no. (fulgte med på bloggen hennes lenge før hun begynte å jobbe for VG, på siljesfashion.com) elenita.no er en annen bra moteblogg, men den oppdateres ikke så ofte.
KinderMaxi Skrevet 13. desember 2009 #31 Skrevet 13. desember 2009 Min favorittblogg er Forlatte steder. Mvh Yvonne Herlig! Denne skal lagres under "mine favoritter", og følges med på videre. Takk, Yvonne!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #32 Skrevet 20. desember 2009 Jeg følger Lesbos sin. Jeg er så heldig at jeg er kjæresten hennes:)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #34 Skrevet 12. november 2010 Min favorittblogg er Forlatte steder. Mvh Yvonne Ååååhhh! Så nydelige bilder! Elsker å oppdage sånne fine blogger, og gode blogger generelt. Helst de som ikke er på topplisten, for de er jo ikke alltid de beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå