Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Ja, et litt merkelig spørsmål... Men, vi har akkurat flyttet inn i ny leilighet. Der er planløsningen slik at spisestuen blir stående inne på kjøkkenet (adskilt fra stuen) Mitt spørsmål til dere interiør-guruer der ute: bør jeg ha et teppe under bordet, eller blir det bare veldig "stue" preg da? isåfall: noen tips om hvilket teppe jeg kan ha, når bordet er av eik - lyse stoler, lyst kjøkken (vegger og innredning, lys laminat på gulvet). Jeg skal kanskje ha en lysekrone i taket også.. Blir sååå takknemmelig for tips og råd!!!!!!
hufsa! Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Heia,jeg har ikke teppe og utifra de jeg kan komme på av venner så har ikke de heller det men er jo smaksak da.Men tenker sånn i stua sitter en jo mest ved spisebord til middag og fint kansje.På kjøkkenet sitter man flere ganger iløpet av dagen og har man barn så blir det jo mye søl på teppet,så veldig upraktiskt ;-)
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Heia,jeg har ikke teppe og utifra de jeg kan komme på av venner så har ikke de heller det men er jo smaksak da.Men tenker sånn i stua sitter en jo mest ved spisebord til middag og fint kansje.På kjøkkenet sitter man flere ganger iløpet av dagen og har man barn så blir det jo mye søl på teppet,så veldig upraktiskt ;-) Ja du har nok rett! trengte bare å høre det:) tusen takk! God jul!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå