Gjest kvisa Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Er en som har vært veldig heldig og nesten ikke hatt kviser i mitt liv. Nå i det siste har de poppet fram. Jeg har en stor en nå som det ikke er noe puss i men den er rød og synlig. Noen emergance tips til meg? Bortsett fra å sminke den vekk,holder ikke spesielt lenge...
Gjest :* Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Er en som har vært veldig heldig og nesten ikke hatt kviser i mitt liv. Nå i det siste har de poppet fram. Jeg har en stor en nå som det ikke er noe puss i men den er rød og synlig. Noen emergance tips til meg? Bortsett fra å sminke den vekk,holder ikke spesielt lenge... BASIRON:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå