Avalon Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Idag og igår har jeg klødd enormt på ryggen. Mest øvre del av ryggen samt skuldre og overarmer. Lurer på hva det kan komme av. Idag er jeg rød på begge skuldrene og nedover mot brystet, litt sånn "nuppete" på huden som er rød. Jeg tar ingen andre medisiner daglig enn Yasminelle 21, vet du kan få utslett av dem også men, både igår og idag har jeg spist fenalår og så en tid etter har det klødd.... Er jeg plutselig blitt allergisk mot fenalår? Har tålt det fint i alle år... kan vel også nevne at jeg tok svineinfluensa vaksinen på mandag, men er absolutt ikke allergisk mot egg! Noen som har vært borti noe slikt, enten fått utslett av yasminelle eller fenalår ?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Tok svineinfluensavaksinen på tirsdag, klør jeg også (men ikke fullt så mye som deg) og er heller ikke allergisk mot egg.
Avalon Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 Tok svineinfluensavaksinen på tirsdag, klør jeg også (men ikke fullt så mye som deg) og er heller ikke allergisk mot egg. hmmm da kan det jo være det.. håper det ikke er fenalåret
Gjest SmallTalk Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil heller tro at det er influensavaksinen enn fenalåret. Ihvertfall dersom du ikke har reafert på fenalår før. Det kan jo være andre ting i influensavaksinen du har reagert på enn eggestammen. Har du byttet vaskemiddel eller bodylotion i det siste? Det er også noen mulige syndere. Klør det veldig, så hadde jeg dratt på apoteket og kjøpt Eurax.
Avalon Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil heller tro at det er influensavaksinen enn fenalåret. Ihvertfall dersom du ikke har reafert på fenalår før. Det kan jo være andre ting i influensavaksinen du har reagert på enn eggestammen. Har du byttet vaskemiddel eller bodylotion i det siste? Det er også noen mulige syndere. Klør det veldig, så hadde jeg dratt på apoteket og kjøpt Eurax. Nei har ikke byttet hverken vaskemiddel eller bodylotion. Det klør ikke like mye idag som igår. Det klør også på et mindre område idag, så det virker som det snart går over. Satser iallefall på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå