Gå til innhold

Til menn: Utseende på jenta der nede

Fremhevede innlegg

Gjest pinlig spm
Skrevet

Håper det er nok menn her til å svare meg på følgende.

Jeg har etter to fødsler og noen sting, en ganske annerledes skjedeåpning enn det jeg hadde før fødslene. Før var jeg helt symmetrisk og "lukket", mens det nå er litt skjevt der nede samt at hele åpningen er mye mer åpen og man kan se rett inn på noe litt klumpete vev. Jeg har greid å utvikle litt komplekser for det, og et par ganger har jeg sagt nei til sex selv om jeg har hatt lyst (er singel) fordi jeg har vært redd for at det er avtennende med et slikt underliv.

Må kanskje legge til at den fungerer som den skal, har trent strammemusklene og alt, og er vanligvis en kåt og leken dame.

Har dette noe å si tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Håper det er nok menn her til å svare meg på følgende.

Jeg har etter to fødsler og noen sting, en ganske annerledes skjedeåpning enn det jeg hadde før fødslene. Før var jeg helt symmetrisk og "lukket", mens det nå er litt skjevt der nede samt at hele åpningen er mye mer åpen og man kan se rett inn på noe litt klumpete vev. Jeg har greid å utvikle litt komplekser for det, og et par ganger har jeg sagt nei til sex selv om jeg har hatt lyst (er singel) fordi jeg har vært redd for at det er avtennende med et slikt underliv.

Må kanskje legge til at den fungerer som den skal, har trent strammemusklene og alt, og er vanligvis en kåt og leken dame.

Har dette noe å si tror dere?

Nix, for meg hadde det ikke betydd noen verdens ting.

Skrevet (endret)

For min del så har jeg aldri sett en som jeg ikke likte :lur:

Så det vil vel si at for min del så hadde det ikke hatt noen ting å si.

Endret av Tempus Fugit
Skrevet

Når man har kommet så langt, er det vel andre ting som er viktigere :D

Nei, det betyr ingenting.

Skrevet

Ingenting, altså??? Finner det nesten litt vanskelig å tro på. Ville ikke alle menn foretrukket en stram, symmetrisk, ingen klumper eller andre merkeligheter... fremfor en litt sliten, visuelt ulekker sak? :tristbla:

Skrevet

Den er ikke ulekker selv om den er anderledes enn før svangerskap og fødsel!

Skrevet
Ingenting, altså??? Finner det nesten litt vanskelig å tro på. Ville ikke alle menn foretrukket en stram, symmetrisk, ingen klumper eller andre merkeligheter... fremfor en litt sliten, visuelt ulekker sak? :tristbla:

Du er ikke litt preget av at den har forandret seg, da? ;)

Perfekt mus finnes ikke, men noen er penere enn andre, uten at det finnes noen fasit.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det handler mye om hvem den sitter på vettu, er du kjip er musa kjip, er du god som gull er musa god som gull. I korte trekk.

Skrevet
Perfekt mus finnes ikke, men noen er penere enn andre, uten at det finnes noen fasit.

Åh nei? Og hvordan vet du at det ikke finnes en perfekt fitte?

For egen del vet jeg at den perfekte pikken finnes, den sitter på mannen jeg er glad i.

Skrevet
Det handler mye om hvem den sitter på vettu, er du kjip er musa kjip, er du god som gull er musa god som gull. I korte trekk.

Åh nei? Og hvordan vet du at det ikke finnes en perfekt fitte?

For egen del vet jeg at den perfekte pikken finnes, den sitter på mannen jeg er glad i.

Beauty is in the eye of the beholder, og forelskelse gjør blind...

Når en føler seg tiltrukket av en kvinne, og føler at en blir tent, så er nok det den vakreste fitten en kan få :lur:

Skrevet

Må innrømme at jeg har sett de som var regelrett stygg - men jeg bryr meg ikke. Kuken er blind ;)

Skrevet

Det betyr en god del! Selvsagt har utseende der nede noe å si, men er man forelsket så betyr det ikke så alt for mye.

Skrevet
Det betyr en god del! Selvsagt har utseende der nede noe å si, men er man forelsket så betyr det ikke så alt for mye.

Første ærlige svar, eller?

Skrevet (endret)

Jeg synes noen er pene, mens andre grenser til stygge. Likevel har det nesten ingenting å si for tenninga eller noen andre aspekter ved sex.

Eventuell overdreven lukt og slapphet derimot...

Endret av Lade
Gjest gjestkvinne
Skrevet
Jeg synes noen er pene, mens andre grenser til stygge. Likevel har det nesten ingenting å si for tenninga eller noen andre aspekter ved sex.

Eventuell overdreven lukt og slapphet derimot...

Stakkars , stakkars dere menn , hva dere må holde ut med i livet - " overdreven lukt og slapphet " høres ikke fristende ut nei : ) Så GLAD jeg er kvinne nå ...så jeg slipper det der ...problemet ...he he

Gjest kassandra
Skrevet

Hvordan er en fitte slapp? Leppene mine er ikke stive..

Gjest strykebrett
Skrevet
Hvordan er en fitte slapp? Leppene mine er ikke stive..

Regner med det er musklaturen inni det siktes til.

Skrevet

Menn som ikke innehar forståelse for at fitter forandrer seg etter fødsel ville nok ikke vært særlig aktuelle her til gards uansett. Ut ifra hva ts beskriver ville jeg nok ikke leet på et øyelokk. Ingenting som høres "unormalt" ut i hennes beskrivelse.

Gjest Ekte mannfolk
Skrevet

For enkle mennesker som er forfengelige og går etter utseende, vil dette muligens ha noe å bety.

For intelligente, oppegående mennesker som vet det er andre ting som teller vil dette være TOTALT uvesentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...