Gjest ts Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 kanskje rart spm, men hvordan ser avføringen deres ut? jeg husker jeg så et program for lenge siden "du e hva du spiser", hvor hun dama som var med forklarte hvordan en avføring skal se ut.. men det jeg lurer på er liksom hvor ofte folk er så sunne at den ser "godkjent"ut.. hehe.. :S og gruunnen til at jeg lurer er det at selv om jeg har et bra kosthold, så går det alltid likevel lang tid mellom hver gang jeg må på do, og da mener jeg gjerne sånn annenhver til hver tredje dag. og når jeg bæsjer så er det ikke en hel en som kommer ut, men mangemange små klumper. haha, dette blir et ekkelt innlegg, men jeg vil heller spørre her først før ejg går til legen å sier det jeg nettopp skreiv. kleint nok å skrive det her..
LadyStarlight Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Kanskje du er litt hard/treg i magen siden det kommer ut mange små klumper? Hvis du spiser endel fiber så må du huske å drikke endel også Ellers er det jo kjekt å gå på do så fort kroppen sier ifra, slik at ikke tarmene blir "late" etterhvert ved at du venter og venter.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Kanskje du er litt hard/treg i magen siden det kommer ut mange små klumper? Hvis du spiser endel fiber så må du huske å drikke endel også Ellers er det jo kjekt å gå på do så fort kroppen sier ifra, slik at ikke tarmene blir "late" etterhvert ved at du venter og venter. spiser mye fiber, men drikker veldig mye også.. drikker minst tre liter vann per dag, pluss litt juice og diverse her og der i luncher osv... og jeg spiser variert mat også.. så jeg skjønner liksom ikke helt hva det kan være heller... :S
Gjest Kim Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Men herregud da. Man spiser da forskjellig mat, væskeinntaket er da også varierende. Naturligvis er da også farge, størelse og konsistens på avføring variabelt.
Gjest ts Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Men herregud da. Man spiser da forskjellig mat, væskeinntaket er da også varierende. Naturligvis er da også farge, størelse og konsistens på avføring variabelt. jeg skreiv ikke at avføringen varierte. jeg skreiv hvordan den var og er.
Gjest Supermimz Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Min ser flott ut, men jeg spiser sunnt og variert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå