Gå til innhold

Praha


Lipstick

Anbefalte innlegg

Gjest Spirelill

Har akkurat vært i Praha, og hadde det utrolig fint! Det er en fin by, med korte avstander, så man kan fint traske rundt overalt! Samtidig har de trikk over bakken og t-bane under, så det er lett å komme seg rundt.

Utenom alle severdighetene vil jeg anbefale en litt bortgjemt pub som heter Popo-cafe-petl. Et utrolig sjarmerende sted nedi en kjeller. Det var en lokal tsjekker som anbefalte det, og der var det hyggelig stemning og VELDIG snille priser! Ligger ikke så langt fra den store åpne plassen i gamlebyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som har tips til plasser å fri til min kjære i Praha?

Jeg tenkte en romantisk plass uten for mye folk...

Lurte også på om det ver mulig å få ordnet en båt som kunne ta oss med på elven så kunne jeg frid til henne på båten...? Noen som vet om dette er mulig og evt. noen firma/personer som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp vært i Praha en uke med en vennegjeng og hadde det utrolig gøy! Vil anbefale leilighetene til praha1.no . Der vi bodde midt i sentrum, 5 minutter unna gamlebyen, uten at vi opplevde noe støy om natten. Fant et bra utested som heter Bombay, der var det god stemning døgnet rundt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting man kan få med seg hvis man er på vennetur i Praha er midt-europas største nattklubb på fem etasjer.

På Karlovy Lazne, “Biggest music club in Middle Europe”,

Her er de fleste festklare turiststene som søker dans og morro! Veldig mange mennesker, og alle etasjene har hver sin stil og musikk sjanger.

Fra 70`talls låter og disco dansegolv til dansende damer i bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...