Gå til innhold

vektklubb.no


Gjest Atlsa

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne, 25 år, har en BMI på 40 og er i lite aktivitet. Meldte meg inn på vektklubb.no for å få en oversikt over hva jeg spiser og få en sunnere livsstil. Jeg har også begynt å trene moderat.

På vektklubb.no påstås det at jeg bør ligge på 1300 kalorier om dagen, og jeg har kanskje ikke så mye peiling, men er ikke det veldig lite? Jeg er redd for å spise for lite slik at forbrenningen stopper opp også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jomfrua_*
Jeg er kvinne, 25 år, har en BMI på 40 og er i lite aktivitet. Meldte meg inn på vektklubb.no for å få en oversikt over hva jeg spiser og få en sunnere livsstil. Jeg har også begynt å trene moderat.

På vektklubb.no påstås det at jeg bør ligge på 1300 kalorier om dagen, og jeg har kanskje ikke så mye peiling, men er ikke det veldig lite? Jeg er redd for å spise for lite slik at forbrenningen stopper opp også..

Beveg deg, trim og du får minuskalorier - dermed kan du spise mer. Men er du ikke i aktivitet - så kan du heller ikke spise mer enn du forbrenner. Tror du heller skal fokusere på det fremfor å se spøkelser i at forbrenningen stopper opp, for det er lite reellt så lenge du følger planen. Alle vil stå stille i vektnedgangen tidvis, men slik er det bare. Bare hiv deg på og følg opplegget og vær i aktivitet. Mitt råd er at du setter deg ett mål med aktiviteten .........noe du skal klare å gjennomføre og hold fokus der og ikke bare på vekten. Men følg planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...