Gjest Den blå smurfen Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hva kan jeg servere gjestene mine til forett på lørdag? Vi skal ha saltbakte poteter, pastinakkpurè, rødvinsaus, indrefilet av storfe fylt med parmesan og parmaskinke og dampet grønnsaker. Til dessert lager jeg en vingele med skogsbær, laget av italiensk, søt musserende hvitvin. Men hjelp! Hva til forrett? Min mann ønsker suppe mens jeg tenkte kyllingspyd på ruccolasalat? Noen bedre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Hva med "rennesansens" rekecoktail eller kamsjell og scampi anrettet på en seng av ruccola.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Foreslår også kamskjell. Jeg liker å servere de på ruccolasalat (hvis man kan få tak i fin ruccola på denne tiden) og med en dressing av sweet chili saus og lettrømme blandet evt. også litt ekstra sweet chili saus ved siden av. Ellers serverer jeg de på purrestuing og med sprøstekte baconbiter over. Pleier også å servere de på blomkålpure og med sprøstekte baconbiter over men siden du skal ha pastinakkpure til hovedretter blir jo det litt dumt.
Gjest Den blå smurfen Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Takk for svar begge to! Det ble visst en jordskokkuppe med sprøtt bacon til forrett. Mannen er ikke s¨enkel i sjømat ser dere:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå