Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Det ser ut til at vi har fått et lite hull i oppvaskkummen vår, aner ikke hvordan det har skjedd men det drypper vann under når jeg fyller den for å vaske opp. Vi leier leilighet, så vet ikke helt om det er noe jeg kan ta opp med huseier at han fikser? Eller må jeg regne med at det er selvforskyldt? Har ikke lagt merke til dette før jeg skulle gjøre rent i skapet under, tror ikke det kan ha vært sånn lenge. Men hva skjer nå, må vi kjøpe ny vask? Eller kan det tettes på noe vis? Håper noen vet!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Finn ut hvor skaden er, kanskje det er en gåen pakning? I så fall er det lett og billig å fikse.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Takk for svar. Men det er ingen gåen pakning, det har kommet et bittelite hull i selve kummen slik at når jeg fyller nok vann i den så pipler det vann ut under kummen. Skjønner ikke hvordan det skal gå an å få hull i en slik kum?!
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Du burde jo si ifra til huseier med en gang en feil oppdages. Så kan jo huseier avgjøre om kummen skal byttes eller repareres - av huseier eller av leietaker. Jeg vil TRO at huseier står for ansvaret å fikse dette, da dette mest sannsynlig er slitasje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå