Gjest luremegpå Skrevet 10. februar 2010 #241 Del Skrevet 10. februar 2010 Hallaisen! Ja, gralla me de tolv magiske ukene da! Lagt merke til at du ikke har vært inne på en stund! Håper du er mye bedre nå Tungt å ver gravid, eller klarer du deg bra? De sier jo at ingen svangerskap er like..hehe;) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. februar 2010 #242 Del Skrevet 11. februar 2010 Der var du jo!!! for 12 uker! Jeg føler at jeg har fått mage, og jeg er jo bare førstegangsfødende! vi er vel alle ulike håper influensa er over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 12. februar 2010 Koselig dere er innom! Er ekstreeemt trøtt.. ellers fin form! Er så glad... Fordi... jeg hørte hjertelyden til lille hos lege idag! Rett før jeg sovner... Må komme innom å skrive i helgen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 12. februar 2010 #244 Del Skrevet 12. februar 2010 Hurra for hjertelyd! Slitsomt at formen ikke er helt på topp da, og sikkert enda mer slitsomt når du alt har en liten en fra før som må passes Håper du får en flott helg, med masse hvile og søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. februar 2010 #245 Del Skrevet 12. februar 2010 Så hyggelig med hjertelyd Kjenner til det med trøttheten Jeg hadde masse energi tidlig i svangerskapet, men de siste ukene har jeg blitt kjempetrøtt og utslitt uten nesten å ha gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. februar 2010 #246 Del Skrevet 12. februar 2010 Koselig å høre hjertelyd da JEg fikk en bonus-kikk på den lille i går jeg, selv om det var helt ufrivillig God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #247 Del Skrevet 15. februar 2010 Mye sykdom her siste ukene... Stakkars jenta mi spydde endel igår. Nå kommer snart mamsen på besøk Uff ja kjedelig, er endel trøtt og sliten Pupsi. Håper du får kreftene tilbake snart! Å så gøy angelou Jeg har slitt noe med tristhet og vært mye sint, må snakke med JM om det neste uke. Nå er jeg sulten, igjen! Vi ses, jeg merker jeg har lite energi til KG...kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2010 #248 Del Skrevet 15. februar 2010 Uff, sykdom er slitsomt! Håper du får en fin samtale med jordmor neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. februar 2010 #249 Del Skrevet 16. februar 2010 Innom med en Håper formen og humøret tar seg opp fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. februar 2010 #250 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan går det her om dagen?? Håper du ikke er syk enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg blir SPRØ!! Syk igjen... skikkelig forkjøla! Immunforsvaret kollapsa skikkelig etter jeg ble gravid.. Jeg som aldri er syk.. :gjeiper: Så jeg sitter i senga, hjemme fra jobb idag og.. Takk for gode klemmer Susan Sto Helit, Zia & Neytiri Sorry jeg orker ikke skrive mer, er så slapp.. Men kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2010 #252 Del Skrevet 17. februar 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. februar 2010 #253 Del Skrevet 17. februar 2010 God bedring til deg Er også hjemme i dag, med sykt barn jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. februar 2010 #254 Del Skrevet 17. februar 2010 Uff da Kjedelig å være syk. Jeg var skikkelig forkjølet i tre uker i begynnelsen av svangerskapet. Har aldri vært forkjølet så lenge. Jeg trodde det hadde noe å gjøre med at jeg var gravid. At immunforsvaret ble dårligere eller noe. Men jeg vet ikke :klø: God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. februar 2010 #255 Del Skrevet 17. februar 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 18. februar 2010 Takk alle!! Jeg er bedre nå, back to work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 19. februar 2010 14 uker Idag skal vi ut entur, blir kos Åååå trøtt... jeg skal sove litt etter jobb! Jeg lurer sånn på om det er eller inni der... Gleder meg til brevet fra sykehuset, når det blir ul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. februar 2010 #258 Del Skrevet 19. februar 2010 14 uker Nærmer seg jo UL med stormskritt jo Ha ein fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #259 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja jeg vil få ul-brevet nååååå! Hatt en fin helg angelou? Jeg har begynt på gravidyoga, som jeg gjorde sist. Sikkert lurt ettersom jeg spiser i ett! Nå sitter jeg på jobb.. kjenner at dette blir en lang dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. februar 2010 #260 Del Skrevet 22. februar 2010 Så spennende det blir med UL Håper dere får vite kjønn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg