angelou Skrevet 27. januar 2010 #221 Del Skrevet 27. januar 2010 Vil tippe at du har en ganske god opplevelse fra sist da? Siden du ikke har så behov for å gå til jordmor. Nope Men altså, selve det fysiske rundt fødselen var ikke så ille, men det var mest det at ting ble så kritisk med han som gjør at jeg kvier meg. Så derfor vil jeg dit å snakke om fødselen Og siden jeg går til spesialist uansett så er det snakk om noe oppfølging fra sykehuset også, derfor har jeg ikke så behov for å gå dit noe mer egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. januar 2010 #222 Del Skrevet 27. januar 2010 Nope Men altså, selve det fysiske rundt fødselen var ikke så ille, men det var mest det at ting ble så kritisk med han som gjør at jeg kvier meg. Så derfor vil jeg dit å snakke om fødselen Og siden jeg går til spesialist uansett så er det snakk om noe oppfølging fra sykehuset også, derfor har jeg ikke så behov for å gå dit noe mer egentlig OK, då får du ekstra oppfølging på grunn av forrige gang i utgangspunktet. Det er jo bra! Jeg måtte jo til jordmor for å få lovnader om den ekstra oppfølgingen jeg trenger. For det som skjedde sist skal ikke skje igjen her! Og for meg var heller ikke selve fødselen problemet, men mye av det psykiske rundt det. Som at det plutselig ble "krise" på slutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. januar 2010 #223 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, det er egentlig verre det enn smertene Godt vi får bra oppfølging da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. januar 2010 #224 Del Skrevet 28. januar 2010 Du, Epica... Har dere mye dere skal ordne til ny baby? Eller er det meste klart fra lillejenta? Vi må fikse et rom til, og vaske ting, men ellers er vel det meste på plass. Ulempen med å ha flyttet siden sist, er at vi ikke lenger har stelleplass på badet... (Mannen er usikker på om vi setter opp stellebordet vi har. Som vi elsket... Og jeg vil ikke ha noe dårligere...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 28. januar 2010 Oi... ikke tenkt så mye på det enda Susan Regner med å bruke det meste fra lille"store"jenta ja! Vi må ha større hus da...flytte etterhvert, for vi trenger et rom til, men første året sover h*n uansett på soverommet vårt Uff ja, stelleplass, husker det var et styr sist.. Jeg satser på vi flytter snarere enn senere (selv om mannen får panikkangst av flyttestyr stakkars hehe..)! :gjeiper: Den tid den sorg/glede! Greitt å slippe så mange kontroller hos jordmor hvis alt er bra syns jeg. Gleder meg sånn å høre hjertelyden... Har legen en sånn 'dings' tro?? Ja uff angelou, det er mange minner fra fødselen som sitter i tenker jeg. Klarer aldri å glømme smertene.. husket bare jeg tenkte at jeg ville dø... Jeg håper neste fødsel tar en time Ahhh imorgen reiser vi bort en tur, gleder meg! God helg begge to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 1. februar 2010 :søvn: :søvn: Trøtt! Ååå jeg skulle ønske jeg kunne høre hjertelyden.. Håper alt er ok.. Bekymrer meg for mye.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #227 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå er du jo ikke langt unna 12 uker Dere er så heldige som kan planlegge til ny baby :rødme: Håper formen er brukbar, sånn at du virkelig får kost deg som gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja jeg er heldig Håper dumme tanta di kommer snart og dere kan begynne på ny pp! Du bør kanskje ta en tur til lege? Ja formen ok, men veldig trøtt idag, men egentlig pga at jeg sovnet sent igår, kaldtttt på soverommet! Ellers, blir jeg småkvalm hvis det går for lang tid mellom måltider (dvs 1-2 timer ) og hvis jeg anstrenger meg formye. OPPBLÅST! Ellers kan jeg ikke klage, kunne vært verre!! Gooooooood fruktbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. februar 2010 #229 Del Skrevet 1. februar 2010 Lang tid mellom måltider ja, hele 1-2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. februar 2010 #230 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har bestemt meg for ikke å bekymre meg jeg nå For det er lett. Men tenker som så at når UL i uke 9 var bra så er det faktisk ca 98 % sannsynlighet for at alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja det er det angelou Godt å vite! Når skal du fortelle til alle? Jeg tenkte når jeg var 12+1 men er visst ikke 3 mnd før uke 13, eller? Zia, ikke tull engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. februar 2010 #232 Del Skrevet 2. februar 2010 HEr får alle vite det i helga. Er ikke mer enn 11 uker da, men jeg greier ikke å finne en kjole som skjuler den feite magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. februar 2010 #233 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg ventet til 14 uker sist, bortsett fra til de nærmeste. Denne gangen måtte de nærmeste vente litt lenger, mens resten fikk vite litt tidligere. For vi offentliggjorde det til familien til jul, og det var bare 10 uker på vei. Om dere har vært på UL, og ting ser normalt ut, så er jo sjansen for at dette går kjempebra høy, og ennå høyere etter 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. februar 2010 #234 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Så spennende når dere skal fortelle det til alle sammen Det er jo kanskje ikke kjempe-overraskende når det alt har en liten en, men uansett veldig koselige nyheter! Jeg blir alltid glad når jeg hører noen er gravide iallfall, uansett om de er nære eller fjerne Ok, litt misunnelig blir jeg nok og fremover, men ikke mer enn et gleden overskygger... Endret 3. februar 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. februar 2010 #235 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Epica! du jeg engster meg også en del.....må sparke meg i ræva for å ha lest for mye om MA og lignende...skummelt Har du fått ordinær UL enda? Skal du ta noen private? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. februar 2010 #236 Del Skrevet 5. februar 2010 12 uker jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. februar 2010 #237 Del Skrevet 5. februar 2010 Innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. februar 2010 #238 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan går det med deg? Det har vært stille her i dagboka noen dager... Håper alt er fint, både med deg og den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. februar 2010 #239 Del Skrevet 10. februar 2010 Her var det stille ja - håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 10. februar 2010 Skjønne dere som holder liv i dagboka mi! Jeg er syk... :gjeiper: Har hatt influensa siden mandag.. og før det har jeg vært inaktiv på KG, pc'en streika.. Føler meg mye bedre nå. Magen strutter! Føler den er så stor allerede.. Leste at i uke 12 er den som en lime, og uke 13 som en medium reke. Litt vond i hodet og trøtt.. *gjesp* Blir hjemme fra jobb imorgen også. Har dere hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg