Gå til innhold

Silikon i én pupp?

Fremhevede innlegg

Gjest Jente-21år
Skrevet

Jeg har alltid hatt en pupp som er litt større enn den andre, men har aldri brydd meg noe særlig om det, og har forstått at dette er ganske normalt.

Men i løpet av det siste året har den største vokst enda mer og nå er det såppass forskjell at det syns utenpå.

Jeg har brukt innlegg i koppen til den miste puppen og det har funka helt fint, men nå funker ikke det lenger heller..

Det jeg da lurer på.. Om dette fortsetter og jeg om noen år enda har en pupp som er betydelig større enn den andre, hva kan jeg gjøre?

Tankene har fart innom det å ta silikon i den minste puppen, men lurer på hvordan det vil bli. Vil det da bli veldig tydelig at det er silikon i den ene og ikke den andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det legges inn innlegg i begge bryster, selv om operasjonen kun er for å rette opp størrelsesforskjell. Men da et mindre innlegg i det brystet som er størst.

Skrevet

Ikke no i veien for å ha silikon i bare det ene brystet, men jeg vil ikke anbefale det, fordi du vil merke forskjell på dem. Det er bedre å ha silikon i begge brystene, for da er sjansen størst for at de blir like store.

Jeg for eksempel hadde ulik strl på mine bryster, og det irriterte meg mye pga bhen og topper ble skjeve. Det venstre brystet var mindre og høyere opp enn det høyre bryst, så det var ikke greit.

Kirurgen fikset dette ved å legge inn 280g i største brystet og 325g i det minste, og i tillegg laget han en ny fold som flyttet det venstre bryst ned til samme høyde som det høyre brystet.

Jeg er kjempefornøyd, og det er herlig å ikke ha såpass skjeve bryster at det er en plage. Brystene er sikkert unaturlig like, men for meg er det toppers :)

• 1 måned senere...
Skrevet
Ikke no i veien for å ha silikon i bare det ene brystet, men jeg vil ikke anbefale det, fordi du vil merke forskjell på dem. Det er bedre å ha silikon i begge brystene, for da er sjansen størst for at de blir like store.

Jeg for eksempel hadde ulik strl på mine bryster, og det irriterte meg mye pga bhen og topper ble skjeve. Det venstre brystet var mindre og høyere opp enn det høyre bryst, så det var ikke greit.

Kirurgen fikset dette ved å legge inn 280g i største brystet og 325g i det minste, og i tillegg laget han en ny fold som flyttet det venstre bryst ned til samme høyde som det høyre brystet.

Jeg er kjempefornøyd, og det er herlig å ikke ha såpass skjeve bryster at det er en plage. Brystene er sikkert unaturlig like, men for meg er det toppers :)

Hvor fikk du gjort dette? Jeg har samme problem og vurderer å gjøre noe med det, men vet ikke hvor jeg skal starte og hvor de er bra på akkurat dette.

Skrevet

Har en venninne som fikk først silicon i ene brystet nettopp pga størrelses forskjell.Ifølge hennes lege var det ingen problemer med en slik operasjon.Min venninne fikk skiftet ut siliconen til saltvann noen år seinere.Min venninne kjenner selvfølgelig forskjell men er veldig fornøyd med sin operasjon

Selv hadde jeg 1.5 cup størrelse forskjell før jeg tok reduksjon av brystene,himla irriterendes når en skal finne bh at ene brystet er for lite/stort og en må bruke innlegg i bh'n.

Til dere som lurer på hvordan starte "balletten" Kontakt fastlegen eller ring en plastikk klinikk (Vær skeptisk )

Skrevet

dere som har operert brystene, gjør det veldig vondt etterpå?

og hvor mange dager måtte dere holde sengen.?

• 2 år senere...
Gjest Henriette
Skrevet

Det legges inn innlegg i begge bryster, selv om operasjonen kun er for å rette opp størrelsesforskjell. Men da et mindre innlegg i det brystet som er størst.

Det stemmer ikke, ikke i alle tilfeller hvertfall... Jeg har bare ett innlegg, i det brystet som var minst i str. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er en betydelig forskjell er det mulig du kan få en diagnose og deretter få denne operasjonen gratis. En venninne av meg hadde dette. Den ene puppen hennes såg helt rart ut og det ble forklart med at vevet i puppen hadde "hengt seg opp" i puberteten så den fikk ikke vokst skikkelig.

Hun måtte igjennom to operasjoner der de først forminsket det største brystet og deretter la inn lik mengde silikon i begge brystene. Kjemperesultat.

AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...