Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Har selv opplevd å betale mye hos privatpraktiserende i Norge innen kosmetiske kirurgi - og fått dårlig resultater. 1. Hadde en operasjon, og Volvatklinikken holdt ikke hva de lovet....så de måtte reoperere gratis, fortsatt uten heldig resultat. Skuffende, for inngrepet var enkelt. 2. Hadde et vanlig inngrep det tas mye av i Norge: øvre øyelokk. Det ble mislykket! Legen ved privatklinikken klarte ikke å legge arrene riktig, så det ble ekstra hudfoldere, og det ble fjerna for lite... Tilsammen kostet alt dette 30.000,- Hva med dere, vil dere fraråde folk til å ta kosmetiske kirurgi i Norge, eller er dere som har gjennomgått inngrep fornøyd?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Foreslår at du leser gjennom "NESEPLASTIKK" tråden...
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Viktig å undersøke skikkelig - gå gjerne innom www.bukplastikk.com der man får mange tips osv. Jeg fikk dekket bukplastikk og brystreduksjon gjennom colosseum og har vært utrolig heldig. Er kjempefornøyd. Har fått et nytt liv uten tunge pupper og hengemage. Hadde stort vekttap i forkant. På toppen så ble det kosmetisk veldig fint. Fikk dekket lår hos medi3 og ble like heldig der. Så betalte jeg selv for hoftene hos Medi3 - undersøkte nøye alle klinikker da også. Ble kjempeflott. Så jeg har hatt 4 operasjoner og alle har vært særdeles vellykkede. Medi3 og Colosseum er de to klinikkene jeg har lest meg til er kjempedyktige - og det stemmer iallefall for min del.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #4 Skrevet 13. desember 2009 En kollega kom tilbake med et ansikt som så skjevt ut etter et ansiktsløft fra en av de kjente plastikkjedene i Norge. Hun hadde betalt mye for det, men ble ikke fornøyd med resultatet... Har folk som har betalt mye for et plastikkirurgiinngrep noen rettigheter i Norge? Hvor kan de henvende seg om de er misfornøyd? Er det noen rettsaker i Norge som kan gå foran som eksempler?
Gjest Sobril Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Jeg tok fettsuging på en egentlig perfekt mage. Hadde en drøm om six-pack. Nå er den bulkete og stygg.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 Silikonpupper som ble litt spisse og hengete....
Gjest Gjest_Jasmin_* Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Stygge arr og klønete sying fra norske "plastikkirurger". Hvor ble det av estetikken?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Brystløft: litt brede arr og forskjellige brystvorter men bedre enn utgangspunktet. Betalte rundt 20 000,- på plastikkirurgene. Neseplastikk: resulterte i heksenese som hang ned med skjevt neseben og en ekstra kul på tuppen. Lekkert.. Reoperasjon gjorde den bedre men venter enda på om den holder seg slik. Betalt nesten 40 000,- Håper det stopper her.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Moralen er nok at man skal tenke seg særdeles godt om før man utsetter kroppen sin for dette.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Fikk gjort neseplastikk i Norge og er kjempefornøyd ! kunne ikke ha vært bedre synes jeg... Har sett flere fra mitt land (Øst Europa)som ble operert der
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Neseplastikk: resulterte i heksenese som hang ned med skjevt neseben og en ekstra kul på tuppen. Lekkert.. Reoperasjon gjorde den bedre men venter enda på om den holder seg slik. Betalt nesten 40 000,- Når den sertifiserte plastikkirurgen gjør et åpenbart dårlig resultat, så skal jo ikke du betale for en korrigering/etterjustering. Det skal inngå i prisen. "Åpenbart dårlig resultat" er hvis du viser deg fram en stund etter operasjonen til et par andre uavhengige sertifiserte plastikkirurger, og de begge mener at resultatet er dårlig, og at de selv har erfaringer med mye bedre resultater, da skal den kirurgen som opererte deg reoperere deg gratis, selvsagt.
Troyamin Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hva med dere, vil dere fraråde folk til å ta kosmetiske kirurgi i Norge, eller er dere som har gjennomgått inngrep fornøyd? Jeg har en skikkelig negativ opplevelse ved en bukplastikk! Har fått ødelagt nerver/nervetråder og må slite med sterke smerter for resten av livet pga dette. Verste er at klinikken/kirurgen ikke opplyste om dette på forhånd. Problemet er at pasientskadeerstaningen tror mer på kirurgen enn meg Så jeg får ingen erstatning. Jeg måtte slutte i en jobb jeg elsket og går nå på attføring. Endret 26. januar 2010 av Hilde
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg har en skikkelig negativ opplevelse ved en bukplastikk! Har fått ødelagt nerver/nervetråder og må slite med sterke smerter for resten av livet pga dette. Verste er at klinikken/kirurgen ikke opplyste om dette på forhånd. Problemet er at pasientskadeerstaningen tror mer på kirurgen enn meg Så jeg får ingen erstatning. Jeg måtte slutte i en jobb jeg elsket og går nå på attføring. Hva er det ikek å tro deg på da? Du sier jo at du har fått plager i etterkant - man kan da ikke si "nei, det har du ikke"? I Norge henlegges alt? Endret 26. januar 2010 av Hilde
Troyamin Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Hva er det ikek å tro deg på da? Du sier jo at du har fått plager i etterkant - man kan da ikke si "nei, det har du ikke"? I Norge henlegges alt? Fordi slike plager visstnok skulle vært opplyst om i forkant. Det kan jeg ikke motbevise. Og både kirurgen og klinikken har råd til MYE bedre advokater enn meg. Heia Norge!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Da må alle pasienter huske på følgende: - Skaff deg skrftlig all informasjon legen mener å ha gitt deg på forhånd - på forhånd!! Så kan du vise til i etterkant hva du ikke har blitt onformert om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå