Gå til innhold

En litt pinlig tråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan få ganske sterke lyder fra vagina når jeg får orgasme, de kan høres ut som noen skikkelig bløte fiser rett og slett. Det er ganske turn of med de sterkeste, fordi de lager ganske høy prompelyd.

Jeg skjønner at dette henger sammen med sammentrekninger i musklene i vagina og at det skapes luft/trykk der inne som presses ut. Dette skjer helst ved de sterkeste orgasmene som jeg har alene, når jeg ikke har noe inni meg. Er litt flau for å skulle tillate meg selv å ha så sterke orgasmer med mannen min, fordi det er ganske høylytt. Kunne like gjerne prompa høyt liksom og det hadde vært det samme. Tror vi hadde endt opp i et latterutbrudd uten at jeg fikk avslutta orgasmen min.

Men mannen min kan jo om ikke anna ha et mål da på hvor sterk orgasmen min er fordi dess høyere lyd dess sterkere orgasme haha.

Er det flere som opplever dette? Har liksom aldri lest om dette noen plass tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg har ikke hørt om "fttefis" ved klitorisorgasme før....

men når jeg tenker meg om så er vel hele systemet vårt nedentil med i orgasmesamentrekningene!

min erfaring er at jeg kan få det hvis partneren penetrerer meg, og at han presser luft inn i meg. jeg opplever det heldigvis ikke ofte, men har opplevd det noen ganger ved doggystyle. og et par ganger der partnere har hatt lite utstyr, her har ikke sex-stillingen ikke hatt noe å si......

men du, hva med å kjøpe vaginavekter/kuler å prøve å stramme opp skjedemusklaturen, hvis dette hjelper så er problemet løst:)

Skrevet
men du, hva med å kjøpe vaginavekter/kuler å prøve å stramme opp skjedemusklaturen, hvis dette hjelper så er problemet løst:)

Jeg har veldig stramm muskelatur, nesten for stram og er ganske trang. Strammer jeg mer opp tror jeg ikke han kommer inn i meg en gang, haha.

Jeg har kanskje tenkt at dette kan ha noe med saken å gjøre. Jeg har veldig sterke muskler der nede og kjenner at de trekker seg veldig sammen ved disse ekstreme orgasmene. Jeg tror faktisk det ville vært vondt for ham å være inni meg ved disse. Muskelaturen trekker seg sammen fra inners for så å bevege seg nedover og ut, så jeg tror kanskje jeg hadde støtt ham ut om han var inni meg.

Jeg skjønner heller ikke hvor luften kommer fra, for det kommer selv om jeg har bena helt samlet fra begynnelse til slutt slik at det nesten ikke kommer luft inn i det hele tatt.

Har ellers ikke et problem med luft/lyd i noen andre seksuelle situasjoner, men som sakt her er det høy lyd. Dette er ikke et så stort problem at jeg tenker jeg behøver å gjøre noe med det, men jeg kom til å lure på om andre har opplevd dette. Leser selv en del sexologisk litteraur og har aldri lest om noe slikt som dette.

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg kan få ganske sterke lyder fra vagina når jeg får orgasme, de kan høres ut som noen skikkelig bløte fiser rett og slett. Det er ganske turn of med de sterkeste, fordi de lager ganske høy prompelyd.

Jeg skjønner at dette henger sammen med sammentrekninger i musklene i vagina og at det skapes luft/trykk der inne som presses ut. Dette skjer helst ved de sterkeste orgasmene som jeg har alene, når jeg ikke har noe inni meg. Er litt flau for å skulle tillate meg selv å ha så sterke orgasmer med mannen min, fordi det er ganske høylytt. Kunne like gjerne prompa høyt liksom og det hadde vært det samme. Tror vi hadde endt opp i et latterutbrudd uten at jeg fikk avslutta orgasmen min.

Men mannen min kan jo om ikke anna ha et mål da på hvor sterk orgasmen min er fordi dess høyere lyd dess sterkere orgasme haha.

Er det flere som opplever dette? Har liksom aldri lest om dette noen plass tidligere.

Har aldri hørt om dette før ! Har aldri opplevd det selv heller .

Kanskje du er litt videre enn gjennomsnittet i åpningen - siden du klarer å få luft inn der ? Det må jo være årsaken til dette . Kanskje du bør begunne å ta noen knipe øvelser - mulig det hjelper mot det .

Jeg får aldri luft inn der - heldigvis . Høres plagsomt og litt ekkelt ut syns jeg .Men men - er du vant med det - blir sikkert han også det : ) Ingen er LIKE vet du .Litt forandring fryder sikkert ...he he

Skrevet
Har aldri hørt om dette før !

Og du skal være sexspaltist eller whatever?

Skrevet
Og du skal være troll eller whatever?
Fixed.:D

Dama kan lage slike lyder inimellom når hun kommer, og jeg - ellers kommer de som regel kun når jeg pumper luften inn i doggystyle. :lur:

Tror ikke du skal belymre deg for mye - selv om det er fiseliknende lyder, forveksler man dem jo ikke med en fjert.

Gjest womenwomen
Skrevet
Og du skal være sexspaltist eller whatever?

Hvorfor tror du jeg er " sexspaltist " ? ,merkelig hva folk tror om meg .

Skrevet
Hvorfor tror du jeg er " sexspaltist " ? ,merkelig hva folk tror om meg .

Det ble påstått i en annen tråd, en som nå er slettet.

Gjest Gjest_hmmm_*
Skrevet

De orgasme sammentrekningene er jo en mekanisme som går fra ytterst mot innerst for å hjelpe sæden på sin vei da..den rette veien.

I noen posisjoner får man lettere luft inn også, også når penis eller leketøy blir tatt helt ut fort, før det føres inn igjen.

Skrevet
Jeg har veldig stramm muskelatur, nesten for stram og er ganske trang. Strammer jeg mer opp tror jeg ikke han kommer inn i meg en gang, haha.

Jeg har kanskje tenkt at dette kan ha noe med saken å gjøre. Jeg har veldig sterke muskler der nede og kjenner at de trekker seg veldig sammen ved disse ekstreme orgasmene. Jeg tror faktisk det ville vært vondt for ham å være inni meg ved disse. Muskelaturen trekker seg sammen fra inners for så å bevege seg nedover og ut, så jeg tror kanskje jeg hadde støtt ham ut om han var inni meg.

Jeg skjønner heller ikke hvor luften kommer fra, for det kommer selv om jeg har bena helt samlet fra begynnelse til slutt slik at det nesten ikke kommer luft inn i det hele tatt.

Wow! eg har akkurat det samme problemet! Det e ikkje hver gong eg får orgasme, men ofte hvis eg e i nærheten av mensen/har det. Og eg e ganske trang sjøl. Eing gong eg skulle stramme te der nede mens han va inni, glapp han ut..Så det e deilig å få vete at andre au har samme problemet! XD

Har ellers ikke et problem med luft/lyd i noen andre seksuelle situasjoner, men som sakt her er det høy lyd. Dette er ikke et så stort problem at jeg tenker jeg behøver å gjøre noe med det, men jeg kom til å lure på om andre har opplevd dette. Leser selv en del sexologisk litteraur og har aldri lest om noe slikt som dette.

Skrevet

haha! Så kult å høre at andre også har det samme problemet! TRodde jeg var det eneste! Sliter med fittefis under orgasme hvis jeg har mensen eller når mensen er rett rundt hjørnet. Slet mye mer med det før enn nå. Er selv ganske trang der nede. Husker jeg skulle stramme til en gang, noe som resulterte i at han glapp ut av meg...haha^^

Skrevet

Har sterke musker der nede sjøl, men har aldri opplevd at han "glipper ut" hvis jeg strammer til. Altså strammest blir det jo kåtere jeg er, mer blodtilførsel = jo trangere, pluss at musklene får bedre "pump" og tak, som når du løfter vekter på studio og har en veldig "sterk" dag.

Eneste gang jeg har opplevd "glipping" er hvis fyren er litt... eh liten, eller at ereksjonen ikke er så sterk, eller jeg rett og slett er helt uinteressert og underlivsmusklene er ikke-aktivert.

Er jeg på mitt strammeste og sterkeste er det no way han glipper ut... tvert i mot, han er jo en sterk fyr med en hard pikk som presser seg inn det beste han kan, og da sitter vi jo sammen som hånd i hanske :) Da er det så jeg kjenner det "rasper" når jeg drar meg av han, og da er jo til og med noe av ereksjonen borte...

Skrevet (endret)

Du må ha noen helt herlige orgasmer!! Ikke noe for en mann er i nærheten av like tilfredsstillende som å kunne få en bekreftelse på at det han gjør er skikkleig godt og at det virkelig virker!! :-))

Endret av Kjetil S.
Skrevet

Du må ha noen helt herlige orgasmer!! Ikke noe for en mann er i nærheten av like tilfredsstillende som å kunne få en bekreftelse på at det han gjør er skikkleig godt og at det virkelig virker!! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...