Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hvor lenge skal man gå med disse stripsene? Legen sa til meg at jeg kunne gjerne gå med dem til de falt av av seg selv, fordi det var bra for såret. Men nå har jeg gått med dem i fire uker, og de begynner å bli skitne og jeg syns egentlig de er litt ekle. De viser ingen tegn til å løsne... Så skal jeg ta dem av ?
Gjest SmallTalk Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Nei, la de sitte til de detter av av seg selv.
Gjest Gjest_Helena_* Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Nå er det gått snart fem uker, og stripsene sitter like godt. Jeg tror egentlig ikke at de kommer til å løsne noen gang.... Er det noen her som har blitt sydd med innvendige sting etter keisersnitt, har brukt strips og husker hvor lenge du hadde dem på? Tror ikke akkurat at såret vil åpne seg fordi om jeg tar bort stripsene? De sier jo at etter fem uker skal man kunne trene som normalt igjen, da må jo alt være grodd? Har også blodansamling bak sårstreken/arret, så det er helt hardt. En lege så på det et par dager etter operasjonen, og sa at det kommer nok til å forsvinne innen de fem ukene. Det har det altså ikke gjort. Noen som har erfaringer angående dette?
Mortici@ Skrevet 14. desember 2009 #4 Skrevet 14. desember 2009 Hvorfor ringer du ikke legen din og spør ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå