Gå til innhold

Strips etter keisersnitt


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Helena_*
Skrevet

Hvor lenge skal man gå med disse stripsene?

Legen sa til meg at jeg kunne gjerne gå med dem til de falt av av seg selv, fordi det var bra for såret.

Men nå har jeg gått med dem i fire uker, og de begynner å bli skitne og jeg syns egentlig de er litt ekle. De viser ingen tegn til å løsne...

Så skal jeg ta dem av ?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Nei, la de sitte til de detter av av seg selv.

Gjest Gjest_Helena_*
Skrevet

Nå er det gått snart fem uker, og stripsene sitter like godt.

Jeg tror egentlig ikke at de kommer til å løsne noen gang....

Er det noen her som har blitt sydd med innvendige sting etter keisersnitt, har brukt strips og husker hvor lenge du hadde dem på?

Tror ikke akkurat at såret vil åpne seg fordi om jeg tar bort stripsene? De sier jo at etter fem uker skal man kunne trene som normalt igjen, da må jo alt være grodd?

Har også blodansamling bak sårstreken/arret, så det er helt hardt. En lege så på det et par dager etter operasjonen, og sa at det kommer nok til å forsvinne innen de fem ukene. Det har det altså ikke gjort. Noen som har erfaringer angående dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...