Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Kvaliteter ? Egenskaper ? utseendet og div ? Nyskjerrig - hva SER DERE ETTER hos en jente de første gangene ? Skal hun være litt sexy ? Veldig femi ? Ja fortell hvordan dere " ser " henne for dere gutter !
Gjest gjennomsnittlig mann Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Mer femi enn maskulin selvsagt men ikke nødvendigvis fnisete m/pipestemme og som ikke vet forskjell på en hammer og sag. Ganske feminin og trygg på seg selv, ei som kan å kle seg feminint og ikke bare vasser i treningsbukser etc. Gjerne ei som tar litt initiativ både i senga og ellers, sparker meg litt bak kanskje fordi jeg er treig Ikke sånn ultrasunn og streberflink jente som bare tenker A4, trening, anti-alkohol og tobakk, sånn "beste-turnerjenta-på-skolen-type", men heler ikke ei latsabbdame som kun ser TV og dytter smågodt og cola. Gjennomsnittlig. Ikke blubbete eller feit, men heller ikke radmager så jeg stikker meg på hoftebeina når vi knuller. Hun må ha en rund deilig damerumpe og litt å ta i foran også, kunne å sminke seg akkurat passe, ville ta på seg et "litt-høyere-enn-knæra-langt" skjørt i festlige anledninger. Gjerne hjemme på helgene også, og det skal være såpass trangt at jeg ser konturene av den lekre smekre bakenden hennes! Gjerne høye støvletter (over-kneet kanskje) også. Snill, fornuftig, men såpass "rå" at hun overraskende kan ta utenpå skrittet mitt, gni litt og f.eks. spørre om det er liv i snekker'n min. Og så elsker jeg å bli sugd.......leeeeeenge og grundig, at hun tar styringa helt da......
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Mer femi enn maskulin selvsagt men ikke nødvendigvis fnisete m/pipestemme og som ikke vet forskjell på en hammer og sag. Ganske feminin og trygg på seg selv, ei som kan å kle seg feminint og ikke bare vasser i treningsbukser etc. Gjerne ei som tar litt initiativ både i senga og ellers, sparker meg litt bak kanskje fordi jeg er treig Ikke sånn ultrasunn og streberflink jente som bare tenker A4, trening, anti-alkohol og tobakk, sånn "beste-turnerjenta-på-skolen-type", men heler ikke ei latsabbdame som kun ser TV og dytter smågodt og cola. Gjennomsnittlig. Ikke blubbete eller feit, men heller ikke radmager så jeg stikker meg på hoftebeina når vi knuller. Hun må ha en rund deilig damerumpe og litt å ta i foran også, kunne å sminke seg akkurat passe, ville ta på seg et "litt-høyere-enn-knæra-langt" skjørt i festlige anledninger. Gjerne hjemme på helgene også, og det skal være såpass trangt at jeg ser konturene av den lekre smekre bakenden hennes! Gjerne høye støvletter (over-kneet kanskje) også. Snill, fornuftig, men såpass "rå" at hun overraskende kan ta utenpå skrittet mitt, gni litt og f.eks. spørre om det er liv i snekker'n min. Og så elsker jeg å bli sugd.......leeeeeenge og grundig, at hun tar styringa helt da...... Du beskrev jo meg!! Det beste er at jeg stiller absolutt ingen krav tilbake. Det eneste problemet er at jeg hater å suge. Så det kommer nok aldri til å skje.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Du beskrev jo meg!! Det beste er at jeg stiller absolutt ingen krav tilbake. Det eneste problemet er at jeg hater å suge. Så det kommer nok aldri til å skje. Er også ganske enig med den du siterte. Kan legge til at det med at hun gjerne vil gå i trange/sexy klær hjemme er viktig, at hun tør vise seg litt frem for meg liksom. Er for øvrig ikke noe krav om at hun suger så lenge jeg får "lov" til å slikke.
Gjest Trajan Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Drømmedama.........noe lignende dette http://www.spox.com/de/sport/mehrsport/win...er-lena-514.jpg ja jeg vet jeg er pervers.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 http://www.spox.com/de/sport/mehrsport/win...er-lena-514.jpg
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Drømmedama.........noe lignende dette http://www.spox.com/de/sport/mehrsport/win...er-lena-514.jpg ja jeg vet jeg er pervers. Hva er galt med henne?! Søt hun.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Drømmedama.........noe lignende dette http://www.spox.com/de/sport/mehrsport/win...er-lena-514.jpg ja jeg vet jeg er pervers. Hvorfor er du pervers for å like henne? Hun var jo superdeilig!! :-D
Gjest Trajan Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor er du pervers for å like henne? Hun var jo superdeilig!! :-D Det med pervers var mer det at bildet var av ei halvnaken dame
Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Ei naturlig jente uten for mye sminke, uten silikon (puppestørrelsen betyr ingenting) og ikke barbert mer enn bikinikanten. Resten er personligheten..
Gjest womenwomen Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Mer femi enn maskulin selvsagt men ikke nødvendigvis fnisete m/pipestemme og som ikke vet forskjell på en hammer og sag. Ganske feminin og trygg på seg selv, ei som kan å kle seg feminint og ikke bare vasser i treningsbukser etc. Gjerne ei som tar litt initiativ både i senga og ellers, sparker meg litt bak kanskje fordi jeg er treig Ikke sånn ultrasunn og streberflink jente som bare tenker A4, trening, anti-alkohol og tobakk, sånn "beste-turnerjenta-på-skolen-type", men heler ikke ei latsabbdame som kun ser TV og dytter smågodt og cola. Gjennomsnittlig. Ikke blubbete eller feit, men heller ikke radmager så jeg stikker meg på hoftebeina når vi knuller. Hun må ha en rund deilig damerumpe og litt å ta i foran også, kunne å sminke seg akkurat passe, ville ta på seg et "litt-høyere-enn-knæra-langt" skjørt i festlige anledninger. Gjerne hjemme på helgene også, og det skal være såpass trangt at jeg ser konturene av den lekre smekre bakenden hennes! Gjerne høye støvletter (over-kneet kanskje) også. Snill, fornuftig, men såpass "rå" at hun overraskende kan ta utenpå skrittet mitt, gni litt og f.eks. spørre om det er liv i snekker'n min. Og så elsker jeg å bli sugd.......leeeeeenge og grundig, at hun tar styringa helt da...... Høres helt ut som meg , prikklik meg : ) Womenwomen . Liker å gå i korte skjørt og støvletter , gjør det minst hver helg - skulle gjerne gjordt det til hverdags også , men må la det vær , for orker ikke en hale av mannebein etter meg på jobben etc .blir for slitsomt å avvise ! ..Å jeg liker faktisk å suge - den mannen jeg liker ....spesielt godt ...he he Får ofte en slik " velværebehandling " av meg . Men til gjengjeld krever jeg å bli behandlet som en DAME ... Å det er ikke hvem som helst mann - som kan den kunsten : ) Så om mannen får oppleve drømmedama - kommer litt an på hans egen oppførsel . Ingenting er gratis her i livet vet du ...he he
Gjest womenwomen Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Mer femi enn maskulin selvsagt men ikke nødvendigvis fnisete m/pipestemme og som ikke vet forskjell på en hammer og sag. Ganske feminin og trygg på seg selv, ei som kan å kle seg feminint og ikke bare vasser i treningsbukser etc. Gjerne ei som tar litt initiativ både i senga og ellers, sparker meg litt bak kanskje fordi jeg er treig Ikke sånn ultrasunn og streberflink jente som bare tenker A4, trening, anti-alkohol og tobakk, sånn "beste-turnerjenta-på-skolen-type", men heler ikke ei latsabbdame som kun ser TV og dytter smågodt og cola. Gjennomsnittlig. Ikke blubbete eller feit, men heller ikke radmager så jeg stikker meg på hoftebeina når vi knuller. Hun må ha en rund deilig damerumpe og litt å ta i foran også, kunne å sminke seg akkurat passe, ville ta på seg et "litt-høyere-enn-knæra-langt" skjørt i festlige anledninger. Gjerne hjemme på helgene også, og det skal være såpass trangt at jeg ser konturene av den lekre smekre bakenden hennes! Gjerne høye støvletter (over-kneet kanskje) også. Snill, fornuftig, men såpass "rå" at hun overraskende kan ta utenpå skrittet mitt, gni litt og f.eks. spørre om det er liv i snekker'n min. Og så elsker jeg å bli sugd.......leeeeeenge og grundig, at hun tar styringa helt da...... Høres helt ut som meg , prikklik meg : ) Womenwomen . Liker å gå i korte skjørt og støvletter , gjør det minst hver helg - skulle gjerne gjordt det til hverdags også , men må la det vær , for orker ikke en hale av mannebein etter meg på jobben etc .blir for slitsomt å avvise ! ..Å jeg liker faktisk å suge - den mannen jeg liker ....spesielt godt ...he he Får ofte en slik " velværebehandling " av meg . Men til gjengjeld krever jeg å bli behandlet som en DAME ... Å det er ikke hvem som helst mann - som kan den kunsten : ) Så om mannen får oppleve drømmedama - kommer litt an på hans egen oppførsel . Ingenting er gratis her i livet vet du ...he he
Gjest NewMonkey Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Hun bør være/ha: - åpen og ærlig - feminin, men ikke ha pipestemme eller barnsligstemme - tøff, hun må tørre å stå for det hun mener - trygg på seg selv - må kunne stole på folk (jeg liker ikke paranoide folk) - ikke være oversminket, men naturlig eller sminket sånn at det ser naturlig ut - ikke redd for å "drite seg ut" - kunne le av seg selv - kunne både være elegant og casual. - Ta egne avgjørelser, uten å hele tiden spørre hva jeg syns (selv om det er koselig noen ganger) - ikke oppstopper nese - ikke for store, silikonpupper - ha forståelse for andre - ikke religiøs - normal vekt - film-elsker - at hun ikke MÅ ut hver helg. - ikke være redd for å bli litt møkkete, uten å bli helt traktorlesbe-aktig Det er helt sikker masse annet jeg kunne ha skrevet opp, men det komm litt an på den dama man faktisk møter Det er sikker mye annet også, men det kommer egentlig helt an på dama.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 - må kunne stole på folk (jeg liker ikke paranoide folk) Det at man ikke stoler på noen. Er ikke synonymt med at man er paranoid. Sammtidig er det viktig og ikke være naiv i hvem man stoler på
Gjest womenwomen Skrevet 9. desember 2009 #15 Skrevet 9. desember 2009 Hun bør være/ha: - åpen og ærlig - feminin, men ikke ha pipestemme eller barnsligstemme - tøff, hun må tørre å stå for det hun mener - trygg på seg selv - må kunne stole på folk (jeg liker ikke paranoide folk) - ikke være oversminket, men naturlig eller sminket sånn at det ser naturlig ut - ikke redd for å "drite seg ut" - kunne le av seg selv - kunne både være elegant og casual. - Ta egne avgjørelser, uten å hele tiden spørre hva jeg syns (selv om det er koselig noen ganger) - ikke oppstopper nese - ikke for store, silikonpupper - ha forståelse for andre - ikke religiøs - normal vekt - film-elsker - at hun ikke MÅ ut hver helg. - ikke være redd for å bli litt møkkete, uten å bli helt traktorlesbe-aktig Det er helt sikker masse annet jeg kunne ha skrevet opp, men det komm litt an på den dama man faktisk møter Det er sikker mye annet også, men det kommer egentlig helt an på dama. NB ! Hva er galt med litt oppstoppernese ? Ser hun litt " frekk " ut da ?
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2009 #16 Skrevet 9. desember 2009 Høres helt ut som meg , prikklik meg : ) Womenwomen . Liker å gå i korte skjørt og støvletter , gjør det minst hver helg - skulle gjerne gjordt det til hverdags også , men må la det vær , for orker ikke en hale av mannebein etter meg på jobben etc .blir for slitsomt å avvise ! ..Å jeg liker faktisk å suge - den mannen jeg liker ....spesielt godt ...he he Får ofte en slik " velværebehandling " av meg . Men til gjengjeld krever jeg å bli behandlet som en DAME ... Å det er ikke hvem som helst mann - som kan den kunsten : ) Så om mannen får oppleve drømmedama - kommer litt an på hans egen oppførsel . Ingenting er gratis her i livet vet du ...he he Jaså, du er her igjen nå, ww, den deiligste damen i verden, i din fantasiverden . Hvor har du holdt til, lenge siden du har vært å se her.
Gjest womenwomen Skrevet 9. desember 2009 #17 Skrevet 9. desember 2009 Jaså, du er her igjen nå, ww, den deiligste damen i verden, i din fantasiverden . Hvor har du holdt til, lenge siden du har vært å se her. Har vært opptatt med andre ting - så flott at du husker meg igjen etter så lang tid : ) Det er ikke jeg som avgjør om jeg er den deiligste dama kontra andre damer osv - det er faktisk opp til mennene å vurdere , å ikke opp til deg - Så den konkuransen er du nok dømt til å tape , som alle andre kvinner har gjordt før deg også , for din mening telles faktisk ikke ! For mennene er det likegyldig om du liker meg - eller ikke ! Og det vet også de fleste damer instinktivt . Men de trenger å bli minnet på dette tydeligvis . Bare husk det : )
Gjest NewMonkey Skrevet 9. desember 2009 #18 Skrevet 9. desember 2009 NB ! Hva er galt med litt oppstoppernese ? Ser hun litt " frekk " ut da ? Hehe, unnskyld om du ble lei deg Jeg liker av en eller annen grunn damer med rett eller bittelitt krom nese
Lykkelitenen Skrevet 9. desember 2009 #19 Skrevet 9. desember 2009 Hun bør være/ha: - åpen og ærlig - feminin, men ikke ha pipestemme eller barnsligstemme - tøff, hun må tørre å stå for det hun mener - trygg på seg selv - må kunne stole på folk (jeg liker ikke paranoide folk) - ikke være oversminket, men naturlig eller sminket sånn at det ser naturlig ut - ikke redd for å "drite seg ut" - kunne le av seg selv - kunne både være elegant og casual. - Ta egne avgjørelser, uten å hele tiden spørre hva jeg syns (selv om det er koselig noen ganger) - ikke oppstopper nese - ikke for store, silikonpupper - ha forståelse for andre - ikke religiøs - normal vekt - film-elsker - at hun ikke MÅ ut hver helg. - ikke være redd for å bli litt møkkete, uten å bli helt traktorlesbe-aktig Det er helt sikker masse annet jeg kunne ha skrevet opp, men det komm litt an på den dama man faktisk møter Det er sikker mye annet også, men det kommer egentlig helt an på dama. *hoppe opp og ned* Det er jo meg! Eneste er at jeg desverre ligger litt over normalvekten (ikke feit, men lettere overvektig) pga ødelagte knær og dermed null trening, men hey, ellers er jeg der
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2009 #20 Skrevet 9. desember 2009 Har vært opptatt med andre ting - så flott at du husker meg igjen etter så lang tid : ) Det er ikke jeg som avgjør om jeg er den deiligste dama kontra andre damer osv - det er faktisk opp til mennene å vurdere , å ikke opp til deg - Så den konkuransen er du nok dømt til å tape , som alle andre kvinner har gjordt før deg også , for din mening telles faktisk ikke ! For mennene er det likegyldig om du liker meg - eller ikke ! Og det vet også de fleste damer instinktivt . Men de trenger å bli minnet på dette tydeligvis . Bare husk det : ) Deg legger man merke til, vet du. Men hva mener du med den setningen jeg har uthevet? Konkurranse? Du vet ingenting om meg. Jeg føler ikke behov for å snakke om mitt sexliv med andre enn en aktuell partner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå