Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Som overskriften sier Hvor ofte vasker dere dyner , puter og overmadrass??
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Dyner en gang i året, men i praksis rene dyner hvert halvår når vi skifter mellom sommer- og vinterdyner. Hender jeg vasker puter samtidig. Overmadrassen er jeg usikker på om jeg faktisk har vasket noen gang... Pleier å støvsuge den, Samboern har støvallergi, derfor litt konsekvent på å vaske dynene, men ettersom han ikke tar initiativ til å gjøre det selv gidder jeg ikke gjøre det oftere enn det er praktisk.
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Overmadrassen kjøpte vi for et år siden. Støvsuger den hver gang jeg skifter på senga (ca 1 gang i uka) Putene vasker jeg ca hver 5-6 mnd og a har jeg til rens en gang i året, har dobbeltdyne så får ikke plass til den i vaskemaskinen.
lovenemo Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Hmm, aldri tenkt på at slikt skal vaskes engang, haha.. Burde kanskje gjøre det snart da.. Men blir ikke putene klumpete og jævlige etter å ha vært i vaskemaskina da?
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Mine blir det, siden jeg ikke har tørketrommel Men jeg bruker lang tid på å banke, riste og tørke dem da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå